Back to basic VS luxe

Thailand, Tambon Wiang Tai

Terwijl iedereen in ons thuisland zich vandaag druk bezig hield met stemmen voor de verkiezingen, hebben wij onszelf getrakteerd op een luxe resort.✌🏼

In de ochtend een ontbijtje gegeten bij een klein restaurantje dichtbij ons hostel. Na elke dag een tosti of rijst als ontbijt konden we een gebakken eitje met toast wel waarderen. Na het ontbijt zijn we onze backpacks bij het hostel gaan halen waar ik nog even heb geknuffeld met de poesjes van ons hostel. Daarna met onze heavy backpacks naar het centrum van Pai gelopen, waar we vervolgens, na enige moeite om het te regelen, de pendeldienst naar ons resort hebben genomen.

Toen we daar aankwamen hebben we onze ogen uitgekeken. Het is een super mooi resort met meerdere zwembaden en overal villa's. Voor slechts 14 euro hadden we een villa geboekt en wat hebben wij genoten van de luxe! Na een week te hebben geslapen op minder goede bedden wisten we al gelijk dat we beiden zouden gaan slapen als roosjes in ons bedje, met airconditioning. 😍

Even lekker op de kamer gechillt en vervolgens nog wat uurtjes bij het zwembad gelegen. Ook zagen we hier de kans om onze kleren te wassen, waar we achteraf nog best lang mee bezig zijn geweest. Het is toch van de zotte eigenlijk he, allemaal werk verrichten op vakantie enzo.. Ghehe.

In de avond zijn we met de pendeldienst naar de mainstreet van Pai gegaan waar we onszelf hebben verwend met lekker streetfood. Een speklapje hier, potatotwister daar, nog wat groentes gegeten en roti met banana-Nutella als toetje. Een van de dingen die ik zeker het meeste ga missen in Nederland, het lekkerste streetfood wat geen drol kost.

Later op de avond zijn we teruggegaan naar het resort waar we nog wat drankjes hebben genuttigd en lekker op tijd ons bedje in zijn gedoken om te gaan genieten van ons oooh zo fijne bedje✌🏼. Op naar de volgende chilldag, morgen lekker de hele dag zonnen, zwemmen en chillen. Im falling in love with Pai❤.

Wat n luxe , fijne rustdag vandaag , doei doei

tantetje 2017-03-16 09:28:34

Glad you're having fun babe ❤

Sammi 2017-03-16 11:20:20

Hallo samen ! Dat ziet er allemaal fantastisch uit. Mooi om te zien dat jullie zoveel ondernemen en vooral zo genieten. Maar het is zoals ze zeggen: je krijgt wat je verdient, toch ! Hier is de lente ook in aantocht en dat is te merken ! Het oogt allemaal fijner en ontspannender , iedereen lijkt vrolijker en de natuur doet ook flink zn best. Het wordt groener en de eerste bloempjes steken hun kop al op. Ook Els Bus is al gespot met " de korte boks" en zij is zowiezo " al het zonnetje in huis" een onbetaalbare lieve vrijwilligster voor Loef 2 . Nog veel plezier , goed uitkijken ~~> geniet ervan en van ELKAAR 🥀🍷☕️🍻🎉🍀🌻😘