Arrived in Bangkok

Thailand, Bangkok

Sawadie 🙏🏻!

Na een lange vliegreis met films, muziek en zogenaamd slapen zijn we aangekomen bij de eerste bestemming: Bangkok! Uit het vliegtuig stappen en de warmte voelen; wat wil je nog meer ☀️! Door een shuttlebus naar ons mooie schattige hotelgebracht en hartelijk ontvangen door de liefste mensen! Na een aantal uurtjes geslapen te hebben zijn we even lekker gaan afkoelen in het zwembad, om vervolgens een rondje door de buurt te lopen waar we een van de bekende 7eleven hebben bezocht en een hapje hebben gegeten van het streetfood! Al met al een goede, rustige eerste dag in Bangkok! Morgen op naar ons nieuwe avontuur op Khao San Road om als een echte backpacker in een hostel te gaan slapen ✌🏼👯

Goedzo!! Geenieteee! En wij zitten hier in de regen hahahaha

Estefan Fachinni!! 2017-03-02 16:21:16

Ziet er nu al super uit

tantetje 2017-03-02 16:56:20

op de fiets naar Zoutelande en Schimmert was toen al een heel avontuur. Het gevolg: een zere kont.

harry de kort 2017-03-02 17:02:14

Hahahaha ome Harry ja dat zijn weer hele andere soort avonturen; wij krijgen last van de rug door de backpacks 😝

Noortje 2017-03-02 17:21:56

Het is hier idd goed warm 32 graden echter zitten wij nu in het zuiden. Thwson beach resort Koh Yao Yai.... witte stranden. Vier dagen relax vakantie... dat gaat ons geloof ik wel lukken... sprookje. Jij genie van Bangkok met zijn drukte en de vele mensen en eetkraampjes.. Heb je nog ff tijd fietstocht van Co van Kessel doen super!! Voor mij ff niet... Doei✋🏻