The vibe of Chiang Mai

Thailand, Chiang Mai

Ook todayy hebben we lekker uitgeslapen. We were feel like swimming dus op aanraden van wat hostelgenootjes naar een zwembad gelopen.

Na bijna een half uur te hebben gelopen en nog geen zwembad te hebben bereikt zijn we omgedraaid en zijn we naar een zwembad gelopen wat we eerder deze week tegengekomen zijn. Its still winter in here maar het is al 35 graden overdag, dus het zwembad was heerlijk om even af te koelen in de hitte.

Na het zwemmen waren we erg hongerig en wilden eigenlijk wat Westers voedsel gaan scoren, maar door de honger hebben we onderweg ons avond eten bij elkaar gesprokkeld bij de streetfood tentjes; een loempia, crêpe met Nutella en een yoghurtje na. ✌🏼

In de avond hebben we ons klaar gemaakt voor een avondje uit on Zoë Yellow. Samen met een meisje en een jongen uit ons hostel wat pre-drinking gedaan en samen met hen naar de club gegaan voor wat drankjes en een dansje. 👯.

Bij terugkomst in het hostel nog wat drankjes gedaan, waarbij we [blijkbaar] wat anderen mensen wakker maakten die ons kwamen joinen. Had a good night and a good afterparty dus nu tevreden slapen om morgen de roes uit te slapen en te kijken wat de dag ons gaat brengen!

ook hier: foto's volgen later😞

Slaap wel meisjes

tantetje 2017-03-10 22:00:21

Leuk jullie verhalen te lezen! Klinkt goed daar. Vergeleken bij Thailand is Brabant maar een suf gebeuren.... Liefs, Jade