Sneaky swimming part 2 & Zoë again

Thailand, Chiang mai

Vandaag zijn we lekker vroeg uit de veren gegaan en op tijd met volle moed naar het consulaat van Myanmar gelopen, zodat we onze visa konden gaan regelen. We mogen tot 31/3 in Thailand zijn en dus is het plan om donderdag naar Mae Sot te reizen, een plaatsje in Thailand dat op de grens ligt met Myanmar. Daar nog een nachtje slapen en dan vervolgens vrijdag ochtend zo de grens over lopen naar Myanmar!

Na een ontbijtje aangelopen naar het consulaat. Na een fijne 20 minuutjes wandelen met onze slapende hoofden stonden we daar voor een gesloten deur. Blijkbaar is het Armed Forces Day en dus waren we voor Jan L*L naar het consulaat gelopen. Maar goed look it from the bright side: nu wisten we voor de volgende dag de weg naar het consulaat uit ons hoofd.

Weer teruggelopen naar ons hostel om verkoeling te zoeken op onze kamer. Ook om 9.30 in de ochtend is het in Chiang Mai alweer bijna 30 graden in deze periode✌🏼. Op onze kamer zijn we gaan zoeken naar potentiële hotels met zwembaden waar we binnen konden sneaken. Gelukkig kun je op de foto's van booking.com soms goed zien waar je bijvoorbeeld binnen een tuintje binnen kan lopen, dus dat kwam goed uit.

Na een uurtje zoeken hadden we een lijstje met geschikte zwembaden gevonden en zijn we op pad gegaan. Bij de eerste 3 hotels bleek het onmogelijk om zomaar binnen te lopen en zonder te betalen te gaan zwemmen. Toen we eenmaal aankwamen bij het 4e hotel, het duurste dat op ons lijstje stond, bleek dat we daar via de tuin zo naar het zwembad konden lopen. Zo gezegd zo gedaan, en daar lagen we dan weer lekker te chille en te genieten van een zwembadje en de zon. Dit was overigens het eerste echte schone zwembad dat we hebben gezien! Jeeeej we did it.

Na het zwemmen zijn we een hapje Thais gaan eten en zijn we teruggegaan naar het hostel. Daar hebben we ons klaargemaakt voor de avond en hebben we met onze roommies een spelletje gespeeld en vervolgens gedanst in Zoë Yellow club. Na het uitgaan zijn we nog even bij Num en Funky gaan chillen en zijn we op een schappelijke tijd (3.00uur) naar bed gegaan, zodat we de volgende dag fris en fruitig opnieuw naar het consulaat konden lopen voor ons visum voor Myanmar.