Hangover day

Cambodja, Krong Siem Reap

Na 2 heerlijke nachten in dit geweldige resort te blijven was het alweer tijd om te verplaatsen naar een andere plek om te slapen.

Met veel tegenzin van mijn hoofd zijn we om 9uur opgestaan zodat we op tijd zouden zijn voor het ontbijt. Aangezien we pas een aantal uurtjes op bed lagen was het nogal vermoeiend en daarom besloten we om na het ontbijt nog maar even terug in ons bedje te gaan liggen tot de uitchecktijd van 12 uur.

Zo gezegd, zo gedaan: even een goed katerontbijtje gegeten en vervolgens nog 2uurtjes een schoonheidsslaapje gedaan. Om half 12 ging de wekker weer en hebben we onze SCHONE, lekker ruikende backpacks ingepakt.

Zoals we dat altijd doen bij een resort hebben we onze backpacks bij de receptie gedumpt en zijn we lekker nog bij het zwembad gaan chillen: zolang mogelijk genieten van de luxe✌🏽.

We hebben een aantal uurtjes aan het zwembad gelegen totdat het begon te regenen. We hadden natuurlijk geen zin om nat te worden, duh✌🏽, en zijn even later onszelf gaan omkleden zodat we naar het hostel konden gaan wat we hadden geboekt voor de rest van de tijd dat we in Siem Reap waren.

Ook dit hostel had een zwembad en was verder helemaal prima met een restaurant en een schone kamer met zelfs een regendouche in de badkamer. Wat een luxe allemaal Hihi.

Even later zijn we een hapje gaan eten in het centrum. Ondanks de voedselvergiftiging door tonijn kon ik mijn driften niet weerstaan en had ik maar weer eens tonijn besteld, deze keer met pasta en in de hoop dat het er niet voor zou zorgen dat het toilet geen nachtrust heeft door mijn gekots.

We zijn nog een klein rondje over de nightmarket gelopen, maar raakte al snel verveeld doordat er steeds maar overal hetzelfde verkocht wordt en zijn vervolgens op tijd naar ons hostel terug gegaan. Nog even gechillt en op tijd gaan slapen, aangezien het plan voor morgen is om naar Ankor Wat en de andere tempels in Ankor te gaan!