Touring to Dang Na 🏍

Vietnam, Đà Nẵng

Na een goede nachtrust was het weer tijd voor ons ontbijtbuffet. Wat ik weer helemaal besefte vandaag is hoe chill het wel niet is om deze afwisseling tussen basic en luxe te hebben; we genieten zoveel meer van de luxe als we van basic komen en van een ontbijtbuffet als dit.

Na het ontbijt hadden we besloten om met Karl en zijn groep mee te gaan naar Da Nang op de motor. Voor slechts 36 euries voor 3 dagen hebben we een motor gefixt die we in Hoi An (de bestemming na Da Nang) mogen afleveren. Daarbij worden ook onze backpacks nog eens van Hué naar Hoi An gebracht en zijn we dus lekker met een daypack naar Da Nang gereden.

Met de groep hebben we een ongeveer 5 uur durende rit gemaakt naar Da Nang, en wat was deze motorrit mooi zeg😱. Door bergen rijden en onderweg de mooiste uitzichten op de blauwe zee hebben, perfect! Ook kon ik meteen mijn motorskills maar weer eens uitbreiden. Onderweg een aantal keer gestopt om onze kontjes even rust te geven en de beentjes te strekken en laat in de middag aangekomen op onze bestemming.

Da Nang, een mooie stad met grote gebouwen en een helder blauwe zee. Niet veel toeristen te zien en de mensen hier lijken al een stuk vriendelijker dan in het Noorden van Vietnam.

Na een hotel te hebben gezocht zijn we even lekker gaan douchen en ons klaar gaan maken voor de avond. Een van de boys uit de groep was vandaag jarig en dus zijn we met zijn alle tapas gaan eten en een drankje gaan drinken.

Na een gezellige avond zijn we ons bedje ingedoken. Onderweg naar het hotel heb ik m'n teentje gestoten aan een of andere metalen haak die uit de grond kwam steken. Dit heeft geresulteerd in een teentje die veel pijn doet en niet meer goed kan bewegen.. even afzien maar weer.

Maar goed, morgen weer een nieuwe dag. Op naar een dag waarin we onze huidjes weer eens kunnen gaan voorzien van zonlicht, zodat het wat bij kan kleuren. Love the beachhh❤️.