BeachdayyyšŸ–

Vietnam, Da Nang

Gooooodmorning Da Nang en goodmorning beachdayyyšŸ˜.

Vandaag hebben we eigenlijk niet veel meegemaakt, maar vooral veel genoten! Na een goede nachtrust zijn we naar het strand gegaan en hebben we de hele middag ons best gedaan voor een zomers kleurtje. Het strand van Da Nang is heerlijk rustig en er zijn slechts enkele toeristen te zien. Prima vertoeven dus!

Na onze zonsessie zijn we naar een hostel gereden in Da Nang en hebben we beide een bed geboekt in een dorm. Even lekker gedoucht, al het zand van ons afgespoeld en ons dagelijkse chillmomentje op bed even gehouden.

In de avond zijn we een hapje gaan eten bij een restaurant en hebben genoten van heerlijk eten en een goede service. Vervolgens hebben we even aan het strand gezeten waar we werden uitgenodigd door een Vietnamees om erbij te komen zitten. En daar zaten we dan maar weer, als enige blanken tussen Vietnamese jongetjes die het helemaal geweldig leken te vinden.

Binnen 5 minuten voelden we ons alweer in de modellenwereld en zijn er 100 selfies genomen en 100 complimenten gegeven. Ook Google translate werd veelvuldig gebruikt om te communiceren met ze.

Na een biertje en wat sigaretjes zijn we weer naar ons hotel gelopen, hebben we nog even gechillt en zijn we op tijd ons schoonheidsslaapje gaan doen.

Wat zullen jullie knap worden van al die schoonheidsslaapjes.šŸ˜ŒšŸ˜Œ

Jeanne 2017-05-14 15:05:49

Zie berichtje van t. Jeanne

tantetje 2017-05-14 15:32:24

Dan zullen jullie wel heel wat geslapen hebben in jullie leven šŸ˜˜