Last day Chiang Rai

, Chiang Rai

Today zijn we op tijd opgestaan zodat we nog even op pad konden gaan met de scoot die we begin van de middag weer in moesten leveren.

Na een lekker vertrouwd ontbijtje met stokbrood, kruidenboter en noodles zijn we naar het centrum van Chiang Rai gereden om een bus ticket terug naar Chiang Mai te fixen. Vanuit daar is het namelijk makkelijker om naar Myanmar door te reizen.

Toen we het ticket geregeld hadden zijn we even door het centrum gelopen en kwamen we een kattencafé tegen wat ik natuurlijk niet kon weerstaan😻. Mirna was zo lief om met mij mee naar binnen te gaan en dus hebben we daar wat gedronken tussen de katten. Ze hadden erg mooie katten alleen bleek het wel wat zielig te zijn: de katten wilden niet echt graag geaaid worden en leken het contact met de bezoekers wat te vermijden. Gelukkig hadden ze wel wat plekjes om zich terug te trekken en dit deden ze dan ook wanneer ze geen zin meer hadden.

Na deze leuke ervaring zijn we terug naar het hotel gegaan waar we de scooter hebben ingeleverd en in de middag een wasje hebben gedaan. Lekker even in de zon gelegen en klaargemaakt voor de avond. We hadden afgesproken met 2 boys die we in Chiang Mai hadden ontmoet en die ook in Rai waren nu.

Na 45 minuten te hebben gelopen op een weg die eigenlijk niet echt geschikt leek voor voetgangers waren we bij het Taurus Café aangekomen, de plek waar we hadden afgesproken. Daar een hapje gegeten, drankjes gedaan en onze poolskills hebben geshowd. Na een leuke avond zijn we teruggelopen naar ons hotel en gaan slapen: volgende dag back to Chiang Mai!