Continue the backpacklife

Nederland, Eindhoven

Een goed begin is het halve werk... vandaar dat wij een avond voor vertrek onze backpack maar eens “alvast” zijn gaan inpakken. En niet te vergeten; even online inchecken. “Even”.. Het online inchecken ging niet zoals gewenst, waardoor de paniek al even snel toesloeg. Door alle chaos heen van welk broekje ik nou toch maar niet mee zou nemen en alles thuis netjes achterlaten probeerden we dus online in te checken. Echter ging dit niet; error, reserverigsnummer bestaat niet, service van de boekingsmaatschappij super crappy. Zou onze vlucht dan wel gaan? Nog niet eens in Azië en nu al opgelicht? Ach hee, we bedachten ons dat we toch zo rijk zijn en lieten het varen; als the next day zou blijken dat we opgelicht waren en niet de juiste tickets zouden hebben, was er natuurlijk altijd de mogelijkheid om ter plekke een nieuwe bestemming te kiezen en daarheen te vliegen. Reisje Zuid-Amerika ofzo... 😏

Na een oh-zo-goede nachtrust is het dan eindelijk weer zo ver: we mogen weer leven; vrij zijn; 3x per uit eten gaan; klagen over levensechte problemen zoals muggenbultjes, de hitte of een te zware tas; wij mogen weer BACKPACKEN in Azië 🙋🏼‍♀️.

Vandaag begint een nieuw avontuur en gaat voor mijn gevoel the backpacklife weer even verder. Deze keer zal de reis gaan naar niks minder dan: SRI LANKA🎉

Wat zou het toch heerlijk zijn als je in je vingers kunt knippen en woesjjjj, je bent in Sri Lanka. Maar nee, zelfs voor VIP’s als wij is er niet zo’n service. Ook wij moeten gewoon lang reizen. Je kunt niet voor een dubbeltje op eerste rang zitten zeggen ze dan. Dan gaan we toch gewoon voor een prikkie een bustourtje maken naar Düsseldorf, om daar vervolgens de hele middag op de AirPort te chille, naar Istanbul te vliegen, ons daar vol te eten zodat we onze reis voort kunnen zetten naar Colombo. En niet te vergeten; een tussenstop op de Malediven. Kunnen we ook vast even genieten van die honeymoonreis bestemming waar wij mijn bday gaan vieren. Het leven is zo zwaar...

Op dit moment zitten we nog even te chille op Düsseldorf AirPort, hebben zojuist onze eerste overnachting geboekt (aan het strand 😏) en gaan zo onze kontjes verplaatsen naar onze flightseets en dan zijn we voor even “40,000 feet away from everyone and their bullshit”😝. Laaaater!

Hoi meisjes Leuk dat ik jullie weer kan volgen Ga ervan genieten samen , Groet en kus van mij

Tantetje 2019-03-26 17:50:34

Enjoy chicks💕

Karin 2019-03-26 17:56:59

Ben weer benieuwd naar jullie verhalen,foto,s en belevenissen. Zal ze weer bewaren.Heel veel plezier. Kees en Annemarie.

Kees Roestenberg 2019-03-26 18:57:25

Hoi dames, wat leuk weer jullie verslag te lezen. Heel fijne vakantie,geniet ervan en alle goeds gewenst. Jeanne

Jeanne Klerkx 2019-03-26 19:16:48

wij blijven lekker thuis.Genieten van jullie avonturen.

Harry. 2019-03-26 21:43:07

Nou geniet van jullie 3 en halve week bijzonder, zware vermoeiende leven😅🤣waar menig jaloers op zal zijn. Fijn dat we mee mogen genieten. Geniet meiden, van jullie mooie avontuur, 😎🌮🍷🥤😘

Gerdie 2019-03-26 21:49:53

Wij zaten alweer uit te kijken naar de verhalen. Zo is het net of we er beetje bij zijn 😃. We genieten al nij voorbaat van jullie verhalen en foto’s. 👍✈️