Grand Canyon of Chiang Mai 🌄

Thailand, Chiang Mai

De bedoeling was eigenlijk om op de fiets naar de Grand Canyon of Chiang Mai te gaan vandaag, maar gezien omstandigheden hebben we toch maar een scootertje gehuurd. Al lang niet scooter gereden en het verkeer in Thailand rijdt aan de linkerkant van de weg, maar dit bleek geen probleem. Daarnaast is een half uurtje rijden in 30 graden natuurlijk helemaal geen straf😌.

Eenmaal aangekomen bij de Grand Canyon waren we verrast door de schoonheid van daar. Prachtige rode rotsen en mooi helder blauw/groen water met daarin een dikke wipeout baan: tijd om te spelen dus! 🤸🏼‍♂️

De hele middag ons weten te vermaken op de wipeout baan, wat trouwens nog best vermoeiend was! Na een hapje eten en een sigaretje zijn we in de kano gestapt en hebben we wat rondjes in het water gekanood en ondertussen lekker genoten van de zon 🚣🏻☀️.

Later zijn we nog even op de wipeout baan gegaan, waarbij ook een groot soort luchtbed op het water lag waarop je afgevuurd kon worden in het water. Met 2 man sterk hebben ze mij afgevuurd and for one moment I believed I could fly🦅: wat een adrenaline kick gaf dat zeg! 😍

Voldaan zijn we teruggereden op ons scootertje en zijn we bij ons hotel van adgelopen nacht nog een hapje gaan eten, om vervolgens te vertrekken naar ons volgende hostel in Chiang Mai.

De avond hebben we doorgebracht op onze kamer die we delen met wat andere mensen. Some vodka, some live music🎶 and playing 'shithead'♠️♥️♣️♦️, it was a good one! Voor nu lekker slapen en morgen Chiang Mai met haar mooie tempels ontdekken.😊

Weer n mooie dag gehad lees en zie ik, Kus voor jullie twee

tantetje 2017-03-08 18:43:52

Er is geen beter leven dan een goed leven! Geniet ervan

Floor 2017-03-08 21:14:11

goed beter best. ben stik jaloers wat zullen jullie later blij zijn met al die foto`s. kus. .

harry de kort 2017-03-08 23:14:31

Yeahhh Its good life here!! 🙏🏻 Maar ik mis jullie wel hoor!! En zeker de foto's worden mooie herinneringen!!

Noortje 2017-03-09 00:04:58

Heel veel genieten lees en zie ik. Mooie foto's en leuk om je verslag te lezen. Groetjes voor jullie uit dit natte land. ☂️☂️☂️