Last day in Pai

Thailand, Mueang Chiang Rai

Vandaag is onze laatste dag in Pai aangebroken. We hebben lekker uitgeslapensta, aangezien het gisterenavond een leuk feestje is geweest😊.

Nadat we uitgeslapen zijn hebben we onze rommelige hut maar eens opgeruimd en de backpacks alvast ingepakt, zodat we de rest van de dag nog even konden genieten van hippie Town. Vervolgens zijn we nog even bij het hostel gaan chillen waar we elke dag heen zijn gegaan en zijn we met wat mensen naar de mainstreet gegaan.

Even een hapje gegeten en verder hebben we onze dag gespendeerd bij een mega chill hostel waar ze een leuke bar hadden met lounges en een mooi stuk natuur erbij. Tot laat in de avond hebben we genoten van de natuur en zijn schoonheden en zijn we naar onze opgeruimde hut gegaan om enkele uurtjes te slapen.

Morgenvroeg op naar de next destination: Chiang Rai!

Jullie doen t geweldig hoor, mooi t verslag en de foto's xxjes

tantetje 2017-03-21 20:55:16

de man van tantetje volgt jullie ook trouw.