Unforgettable birthday in Bagan👌🏻

Myanmar, New Bagan

De wekker ging en hupsakee: ITS MY BIRTHDAYY🎉 Blij als ik was ben ik opgestaan en heb lekker een muziekje opgezet terwijl we ons klaar zijn gaan maken. Kleertjes aan, tasjes inpakken en gaan met die banaan.

Aangezien we beide wat katerig waren, nouja ik eigenlijk niet maar altijd een goede smoes, zijn we gegaan voor een goed katerontbijt: pizzaaa! Weliswaar een diepvries pizza, maar who cares, pizza is pizza!

Na onze voedzame maaltijd zijn we weer naar het restaurant gegaan waar we de afgelopen dagen te vinden waren. Hier was het feest alweer in volle gang, er werd volop gedanst en gezongen. Na een tijdje werd er gekke make-up op iedereens gezicht gesmeerd en zijn we een rondje gaan lopen met z'n allen door de straten van New Bagan. Natuurlijk even gestopt bij het podium met de watersproeiers en daar lekker staan dansen met de lokals.

Vervolgens zijn we teruggekomen bij het restaurant en als verrassing hadden de jongens een taart voor mij laten maken 😍. Super lief en ik voelde me vereerd Hihi. Heel schattig, zoals ik altijd ben, zat ik de taart te snijden en uit te delen. Maarja, iemand anders had bedacht dat taart niet alleen is om op te eten maar ook om elkaar mee te versieren. Al snel zat iedereen onder de taart en ondertussen werden er verjaardagsliedjes gedraaid. Daar stonden we dan, met z'n alle besmeurd met taart te dansen en te springen op muziek. Ik heb me nog nooit zo echt jarig gevoeld en heb super genoten van dit moment!! I love this crazy people.

Mirna had nog wat last van naweeën van gisteren en was even naar de hotelkamer gegaan. Ondertussen ben ik nog verder gaan feesten en zijn we nog een rondje gaan rijden op de scooter door Bagan heen, om voor de laatste keer te genieten van de plonzen water die je in je gezicht krijgt. Meteen handig om even de laatste taartresten weg te laten spoelen!

Nog even een korte stop gemaakt bij een pagoda waar we van het uitzicht hebben genoten en vervolgens terug gegaan naar het restaurant. Het feestje was alweer afgelopen en na iedereen te hebben bedankt voor deze onvergetelijke verjaardag ben ik terug gegaan naar het hotel.

In de avond zijn we een hapje gaan eten en nog even een drankje gaan doen en vervolgens terug gegaan naar het hotel. We hebben ervoor gekozen om de volgende dag nog 2 nachten naar het hotel te gaan waar we hiervoor zaten, aangezien we toe waren aan wat luxe na alle nattigheid (en viezigheid) door het waterfestival. Na dit geboekt te hebben ben ik tevreden in slaap gevallen in mijn natte en zanderige bedje, op naar de luxeee❤️.

🎉🎈🎉 Noortje, Van Harte Gefeliciteerd met je 24ste verjaardag ! Maak er een feestelijke dag van en geniet maar van jullie schitterende vakantie. 🎈🎉🎈