Take it easyy

Vietnam, Thành phố Huế

Na een gezellige avond en wat uurtjes slaap zijn we op tijd opgestaan voor het veelbelovende ontbijtbuffet.

Toen we aankwamen bij het restaurant van het hotel kreeg ik helemaal de Myanmar feeling; het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Daarbij was het ontbijtbuffet helemaal compleet met alles erop en eraan: broodjes, kaas (echte kaas zoals in Nederland😍), pannenkoeken, rijst, yoghurt, fruit, groentes, ei, vlees en nog veel meer. Als klapper op de vuurpijl hadden ze ook nog eens kleine chocolade mousse cakejes; HEAVEN. Wij hebben ons dus een uurtje prima weten te vermaken😊.

Na het ontbijt zijn we even op de kamer gaan chille en vervolgens naar een marktje gegaan in Hué. Hier waren we echter snel uitgekeken, omdat er vooral veel eten te koop was en dingen die we totaal niet konden gebruiken tijdens het backpacken (huishoudspullen enzo.. nee, geen schoonmaakwerk voor ons tijdens onze zware backpackavonturen).

We zijn weer teruggegaan naar het hotel waar we lekker weer even hebben gechillt op de kamer: badje, bedje, netflixje... prima te doen zo😊.

Na onze 2e chillmiddag op rij zijn we maar weer eens een hapje gaan eten. Dit keer hebben we gekozen voor Mexican food, alweer iets wat we deze reis nog niet gegeten hadden. Even back naar de tijden dat ik met Samantha in Eindhoven Mexicaans bestelde.. 😌.

In de avond hebben we een filmpje gekeken en zijn we op tijd gaan slapen. Na een drukke week met veel reizen (Sapa, Cat Ba, Ninh Binh) hebben we de afgelopen 2 dagen lekker gechillt in Hué en eigenlijk niet veel gezien van de stad zelf, maar zeker chill om hier geweest te zijn en van ons hotel te genieten!