Chaos in Bangkok

Thailand, Bangkok

Na lekker uitgeslapen te hebben zijn we vandaag vertrokken richting Khao San Road om het echte backpack life te gaan beginnen. Vanmorgen onze eerste Pad Thai gegeten en vervolgens een anderhalfdurende rit in de taxi gezeten (voor slechts 8euries😝) en aangekomen in het Green House Hostel. Prima kamer, alleen jammer dat het zo vochtig als de pest is en mijn grote spinnen vrienden daar wel van houden, genoeg gezelschap vannacht in bed dus... Zo chaotisch als Bangkok is ben ik ook in mijn hoofd met alle gevolgen van dien: eenmaal aangekomen in het hostel besefte we dat we mijn sneakers met daarin onze beide creditcards zijn vergeten in het vorige hotel. Gelijk naar het hotel gebeld, jammer genoeg was hun Engels zo slecht en zijn we met dikke stress naar de receptie van ons hostel gerend om te vragen of zij ons wilde helpen. Gelukkig kregen we binnen een kwartier te horen dat onze spullen gevonden waren en we deze morgen kunnen komen halen, opluchting 🙏🏻! Vervolgens zijn we Khao San Road op gelopen en hebben we onze ogen uitgekeken: wat een drukte en wat een mensen! Ook de stank van de stad is ons niet ontgaan, maar hier al snel aan gewend geraakt. Veel streetfood, veel winkeltjes en een heel druk verkeer hier, prima om lekker veel prikkels op te vangen dus! Na wat gelopen te hebben zijn we onze eerste tempel gaan bezoeken; waarschijnlijk niet veel in vergelijking bij wat we nog gaan zien maar wat was het mooi! Eenmaal hongerig geworden hebben we alvast wat vertrouwd voedsel opgezocht; MacDonalds! In de avond hebben we nog genoten van wat cocktails en een hapje en gaan we nu op tijd slapen om morgen de fiets- en boottocht te doen van Co van Kessel! We zijn benieuwd wat ons morgen te wachten staat!

Ik denk dat jullie zonder spullen naar huis komen Jullie gaan alles kwijt raken.

Marly 2017-03-03 19:08:20

Hahah typisch. Nee grapje wel echt fijn dat ze het gevonden hebben. Geniet

Karlie 2017-03-03 19:21:39

Die vergeten jullie niet meer (denk ik ?) doei

tantetje 2017-03-03 19:24:59

Jaloers op jullie! En geniet vooral van de diversiteit van mensen in de Khao San Road. Succes met de fietstocht van Co van Kessel door het gedeelte van Bangkok🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️..leuke fietsjes en veel te zien in de markthallen. 😉

Johanna van Beek 2017-03-03 19:31:02

haha dat word de volgende keer tot 10 tellen goed rond kijken, en dan, check check dubbel check zoiets haha, nou gelukkig zijn er nog veel eerlijke mensen

Gerdie 2017-03-03 20:30:58

Oh Noortje echt jij weer hoor. Hopelijk blijft t bij deze actie, serieus op dag 2 al 😂 heel veel plezier morgen ik zal wel weer werken war😜 X

Karin 2017-03-03 21:36:22

Hahaha Mirna, klinkt me ergens bekend dit 🤔😘

Meike 2017-03-03 23:04:11

Hoi samen Wat mooi om zo mee te kunnen genieten van jullie reus dmv foto's en reisverslagen. jullie doen unieke ervaringen op. Geniet van ieder moment en maak veel foto's zodat wij beelden bij de verslagen hebben. Het is erg mooi daar. Morgen veel succes met fietsen en kijken en nadien weer een verslag vd dag en mooi weer. Groetjes 😘😀 Floor