Hangover shopping✌🏼

Thailand, Bangkok

Om 6:45 werd ik wakker gemaakt door Hector om nog even doei te zeggen, iets wat ik natuurlijk gezegd had met mijn dronken hoofd toen ik nog dacht dat ik dat leuk zou vinden. Hier dacht ik zo vroeg in de morgen alleen net even iets anders over en het scheelde niet veel of ik had hem geslagen omdat ik schrok. Gelukkig had ik dat niet gedaan, heb ik slaapdronken doei gezegd en ben ik weer verder gaan slapen.

Om half 10 zijn de oogjes weer opengegaan, aangezien het al licht was en er verschillende mensen in de kamer waren die bezig waren met van alles en nog wat. Aangezien ik nu toch wakker was en honger had ben ik maar even naar de 7eleven gelopen om een ontbijtje te halen. Mirna had het geluk dat ik in een goede bui was en kreeg een ontbijtje op bed. Om de variatie erin te houden heb ik deze keer geen tosti gehaald, maar gewoon spicy chicken. Prima ontbijtje, lekker gezond ook enzo..

Na het ontbijtje ben ik weer op bed gaan liggen en zijn we nog proberen te gaan slapen. Jammer genoeg wordt de airco om 11am uitgezet en aangezien ik op een upperbed van een stapelbed lag leek het alsof ik zelf de gefrituurde kip werd die ik vanmorgen had gegeten. Na 2 uur proberen heb ik de hoop opgegeven, ben ik opgestaan en zijn we even later een tweede poging gaan doen om te gaan shoppen.

We zijn eerst even een goed katerlunchje gaan eten, natuurlijk bij de Mc Donalds. Hier bleken de ogen weer groter dan de maag en hebben we onze laatste etensrestjes vriendelijk gedeeld met de prullenbak.

Met onze brakke hoofden hebben we de wandeltocht vervolgd naar de Khao San Road, aangezien ze hier ook genoeg kleding en souvenirs verkopen. Na een tijdje rondgeslenterd te hebben hadden we dan eindelijk wat souvenirs weten te scoren en zijn we weer terug gelopen naar ons hostel.

De airco werkt vanaf 4pm weer en dus waren wij netjes om 4:02 weer terug op de kamer. In een heerlijke koele kamer hebben we even bijgeslapen in de hoop dat we fit genoeg wakker zouden worden om vanavond nog iets te doen. Tevergeefs, we werden wakker en zaten in het dilemma: vanavond uitgaan aangezien het de laatste avond was dat we in Bangkok konden feesten of morgen op tijd opstaan zodat we naar een van de grootste markten van de wereld konden gaan en konden snuffelen voor nog wat souvenirs.

Aangezien we zo'n goed hart hebben en zo verantwoordelijk zijn hebben we gekozen voor de laatste optie en zijn we in de avond dus niet meer uit geweest. We hebben nog wel een hapje gegeten in het centrum en zijn vroeg weer terug gegaan naar ons hostel. Hier hebben we onze Netflix maar weer eens aangezet en zijn we op tijd in slaap gevallen; op naar dan echt de aller laatste dag van deze reis..