Last day Ngwe Saung

Myanmar, Ngwe saung

En alweer hebben we afgelopen nacht maar een aantal uurtjes geslapen na een goede avond uit bij de bar.

Met onze gare hoofden zijn we de hete tent uitgestapt en net voor 9uur bij het ontbijt gaan zitten zodat we nog op tijd waren.

Na het ontbijt hadden we het plan om nog even een dutje te doen en vervolgens naar de Beach te gaan. Het was nu wel gelukt om een kamer te boeken dus het plan was om te wachten dat we op de kamer konden zodat we even konden slapen. Dit duurde echter langer dan verwacht, en onze katers hielpen niet echt mee aan een goed fris humeur.

We hebben even gaar voor de tent gezeten en zijn vervolgens bij het tentje naast ons hotel maar even wat gaan drinken, aangezien de kamer nog even op zich liet wachten. Hier was een aardige jongen aan t werk die waarschijnlijk wel zag dat we een heftige nacht hadden gehad en bood ons aan om een dutje te doen op de bank daar. Zijn eettentje had een fijne bries dus perfecte plek om inderdaad even een dutje te doen. Ondertussen heeft Mirna een film zitten kijken en hebben we een "lassi" gedronken, een yoghurt met fruit smoothie.

Gedesoriënteerd werd ik voor de tweede keer wakker. Ohja, ik lag dus gewoon te slapen in een restaurantje op de bank terwijl er ondertussen al andere mensen bij waren gaan zitten. Mirna was al terug naar ons hostel en even later hebben we een kamer uitgekozen en onze spullen daar neergezet.

Aangezien Mirna nog niet had geslapen is ze een dutje gaan doen, iets wat mij niet meer lukte. Ik ben na 10 minuten weer opgestaan en had bedacht dat ik beter op het strand kon gaan liggen zodat ik ook nog een kleurtje zou opdoen.

Zo heb ik dus een aantal uurtjes alleen aan het strand gelegen. Dit was super fijn, aangezien er ook al bijna geen mens te bekennen is daar en je dus echt even helemaal alleen bent op zo'n mooi stuk natuur; genietings! 😍

Na een paar uurtjes kwam Mirna mij vergezellen en zijn we later weer een hapje gaan eten bij "Home". Hier hebben we weer genoten van de goede service en goede kwaliteit van het eten. Ook de tweede keer hier eten voelde nog even speciaal als de eerste keer!

Vervolgens zijn we naar ons hostel gelopen. Onderweg een flesje drank en wat fris gehaald, zodat we vanavond voor de laatste keer naar de bar konden gaan. Samen met onze hostelgenootjes zijn we naar de bar gegaan waar we weer tot in die late uurtjes hebben genoten van de muziek en natuurlijk van de vuurshow😋. Later hebben we nog wat gedronken bij ons hostel waarvan ik de grappige details maar even achterwege laat, maar het was een goede afsluiter van onze dagen in Ngwe Saung!