Okay, really the beginning of the end.. of our youth😶

Thailand, Tambon Patong

Aangezien we de laatste 5 dagen vroeg zijn opgestaan, het weertje vandaag niet zo mooi was en het plan was om de laatste maand nog extra te genieten van deze VAKANTIE, vonden we dat we het wel hadden verdiend om eens lekker uit te slapen. En hoe slaap je goed uit? Ja, door gewoon tot 15uur op je nest te blijven stinken.

Oke, af en toe werden we gestoord door de poetsvrouw die kwam vragen of we wilden uitchecken en later kwam vragen of ze wilden dat we de kamer schoon maakte, maar dat maakte voor ons niks uit hoor. De alcohol die nog vrolijk in onze bloedbanen aan het rondzwemmen was zorgde er toch wel voor dat we ons nog te ellendig voelden om op te staan en weer in slaap vielen. Best prima dus 😊.

Om 15uur hebben we dan toch maar de oogjes geopend en onze kracht bij elkaar gespaard om naar het zwembad te gaan. Met wat chips en fruit als ontbijt vonden we het wel gezegend, dus om nou helemaal naar de 7eleven te lopen een paar honderd meter verderop om wat fatsoenlijks te eten te halen zagen we ook niet echt zitten.

Met onze luie kont zijn we aan het zwembad gaan liggen. Hier hebben we maar liefst een half uurtje doorgebracht totdat het ging regenen en dus zijn we maar weer verplicht naar onze kamer gegaan en in bed gaan liggen. We hadden ons bedacht om deze luie dag dan maar compleet te maken en eten te laten bezorgen, hoefden we onze vermoeide lichaampjes ook niet meer te belasten met allerlei activiteiten.

Na een hele speuractie op het internet over mogelijke food delivery services en het bed al helemaal te hebben onder gekwijld uit verlangen, kwamen we erachter dat we zonder Thais nummer niet de mogelijkheid hadden om eten te laten bezorgen. Aangezien het ook nog steeds regende hebben we maar even gewacht, en gewacht, en gewacht.. was natuurlijk ook niet zo erg in een warm bedje..😊

Toen we voelden dat ons lichaam echt naar eten begon te schreeuwen zijn we toch maar weer opgestaan en naar het restaurant gelopen waar we gisteren hadden gegeten. Als goed kater-ontbijt- (op chips en fruit na dan), lunch-diner- hebben we maar weer eens gekozen voor het fastfood.

Na onze 3in1 maaltijd zijn we nog natuurlijk nog even naar de 7eleven gegaan en vervolgens weer naar ons hotel gegaan. De avond hebben we gevuld met Netflix omdat we nog steeds te gaar waren om iets te doen. Eigenlijk toch niet meer normaal he.. 24 jaar en nu al aan het aftakelen.. we beginnen nu toch echt ouder te worden😩..

We zijn daarna vroeg gaan slapen, zodat we morgen dan echt iets kunnen ondernemen. Eens even kijken of we de veroudering tegen kunnen gaan en actief kunnen zijn! 😋

Ja , valt allemaal niet mee, vakantie vieren is ook zwaar op jou leeftijd, Kus voor jullie 👄