Chilling and Boomland

Thailand, Tambon Mae Hi

Today hebben we lekker uitgeslapen totdat de zon ons onze hut uitbrandde. Ik stapte naar buiten en het was zon heerlijk gevoel om midden in de natuur te stappen.

Een katje zat voor onze deur en een stukje verderop liep een kip met haar kuikentjes. Na ze beide wat gevoerd te hebben keek ik naar de papaya boom en zag ik dat er een oranje papaya aanhing. Deze heb ik geplukt en kunnen we morgen lekker als ontbijtje eten.😍

Nadat we hadden ontbeten zijn we overdag bij een hostel tegenover de onze gaan zitten. Hier komen eigenlijk alle backpackers bij elkaar om wat te chille en om te zwemmen.

Toen we daar waren hoorden we van een jongen die we al eerder hadden leren kennen dat er in de avond een jungle party zou zijn: Boomland. Hij vertelde ons er wat over en wij waren meteen enthousiast, omdat ons plan was om in de avond weer eens lekker los te gaan 😁.

Bij een meisje wat er ook zat hebben we kaartjes gekocht en zij gaf aan dat ze vanavond eerst iedereens gezicht zou doen met gezichtspainting dus ik was nog meer enthousiast 😃.

Nog even gechillt en toen een klein Powernapje gedaan om ons vervolgens klaar te maken. Eerst een hapje gegeten op de mainstreet en vervolgens wat booze gaan halen bij de 7eleven. Daarna hebben we een drankje gedaan bij ons en zijn we naar het Circus hostel gegaan waar we vanmiddag ook waren. Daar was het meisje en heeft ons allemaal mooi in de gezichtspaint gezet: op naar de party.

Met een busje werden we vanaf een bar in mainstreet naar een afgelegen gebied gebracht waar het feestje zich plaatsvond. Er hing een gezellig sfeertje, al was de muziek niet helemaal waar we op hoopte: techno/trance..

Na een aantal uurtjes gek te hebben gedanst, wat gegeten te hebben en rond het kampvuur te hebben gezeten vonden we het wel weer goed geweest. Na het feestje nog even een drankje na gedaan en vervolgens lekker gaan slapen in onze ohhhh zo luxe hut 😌.