We are still women💃🏼

Vietnam, Thành phố Hội An

Ooooops I did it again. Daar zaten we weer eens brak aan het ontbijt na 5 uurtjes slaap. Komt niet alleen door de alcohol hoor, ook gewoon omdat het al meer dan een week geleden was dat we op stap waren geweest en onze lichamen daar niet meer aan gewend waren.

Mirna heeft hiervan de gevolgen moeten ondervinden; het arme kind loopt met haar voet zo tegen het bed aan waardoor ze nu veel pijn heeft aan haar voet. Blijkt toch maar weer dat we hetzelfde bloed hebben, aangezien ik mijn teen op precies dezelfde plek een aantal dagen geleden had gestoten tegen een of andere haak die uit de grond kwam steken.

Aangezien we vandaag weer op shoppingtour zouden gaan hebben we na het ontbijtje eerst nog wat uurtjes rust genomen zodat we wat meer energie zouden hebben. Zo gezegd, zo gedaan, na een paar uurtjes slaap voelden we ons weer topfit en zijn we op pad gegaan.

We zijn begonnen met, natuurlijk, meer eten. Een goed tweede katerontbijt en we konden er weer tegenaan! Helemaal bezweet kwamen we vervolgens aan bij de tailor waar we onze jas en jurk hebben laten maken. En daar hing ie dan te shinen, mijn eigen unieke kasjmier rode jurkje, wachtend totdat ik haar aan kon trekken. Ze zat meteen super fijn, maar natuurlijk waren er nog wat aanpassingen nodig. Een beetje strakker en een beetje korter en voila, ik heb een perfect jurkje waar ik me mooi in voel. Heeeeerlijk om een vrouw te zijn en te shoppen 😄.

Ook Mirna was blij met het zien van haar jas en natuurlijk had madame nog wat op en aanmerkingen. Na deze besproken te hebben hebben we afgesproken morgen weer terug te komen om te kijken of alles dan goed aangepast is en de kleding op te halen.

We hadden tijdens ons ontbijt besproken dat vandaag onze moneyspend-day zou gaan worden en we dus lekker zouden gaan shoppen als echte vrouwen. Geloof me, door alle viezigheid en zweterigheid tijdens het backpacken vergeet je soms hoe het is om je echt vrouw te voelen in al haar schoonheid.

Omdat we onszelf niet teveel willen kwellen zijn we dus lekker verder gaan shoppen. Bij een andere tailor hebben we nog wat andere dingen laten maken; bikini's, jurkjes en een jumpsuit. Toch fijn als je zelf je design kan kiezen en alles op maat gemaakt wordt😄.

Na deze zware middag zijn we een hapje gaan eten en terug gegaan naar onze homestay. We hebben nog wat gechilld op onze rooftop, gevideobeld met de thuisblijvers en de moeders nog gefeliciteerd met Moederdag🎈.

Nu gaan we lekker op tijd ons schoonheidsslaapje doen, zodat we morgen kunnen genieten van de beach en hopelijk onze kleren kunnen ophalen😍.

Wat zijn de oogjes klein, die vragen om slaap slaap maar je jurkje is prachtig truste kleintje😴😴😴😴😴😴😴😴