Nest destination: Chiang Rai

Thailand, Mueang Chiang Rai

Met maar liefst 4 uurtjes slaap zijn we met een voldaan gevoel om 7uur 's ochtends vertrokken naar Chiang Rai. We begonnen net als de vorige reis naar Pai met een chill busje waarin we ons schoonheidsslaapje nog even konden voortzetten.

In Chiang Mai moesten we overstappen en daar zaten we dan, met z'n 2en voorin naast de chauffeur waarbij de middelste op een harde stoel zat. Al knikkebollend hebben we de reis voortgezet waarin ik tot 2x toe mijn slaaphoofd nog net niet op de schouder van de chauffeur heb gelegd, Hihi.

Na een korte stop zijn we verder gereden en had Mirna de eer om in het midden te zitten. Eenmaal aangekomen met een harde kont in Chiang Rai hebben we eerst de White Tempel bekeken. Aangezien we enkel 20 minuten de tijd hadden voordat de bus weer verder zou rijden hebben we ervoor gekozen de tempel niet in te gaan, omdat we dan ook weer entree moesten betalen. Van een afstand was hij ook al mooi om te zien😊.

Met een uber taxi zijn we naar ons hostel gereden waar we eindelijk weer eens konden genieten van de airco. Even een dutje gedaan, voor de verandering, en na een douche zijn we een hapje gaan eten en naar de Night Bazar gelopen. Vervolgens zijn we nog even bij een soort optreden gaan zitten en hebben we een drankje gedaan.

Lekker vroeg naar bed en morgen onderzoeken wat Chiang Rai ons te bieden heeft. We already miss Pai✌🏼.