Sleepy day, Crazy night

Thailand, Chiang Mai

Vandaag op tijd opgestaan met het plan om wat tempels te gaan bezichtigen. Na een noodle-ontbijt van mij en Mirna een tosti van de 7eleven waren we beiden zo moe, dat we hadden bedacht om toch nog even terug naar bed te gaan voor een klein dutje zodat we wat fitter zouden zijn. Dat dutje werd een powernap van bijna 3 uur, waarna we rustig aan toch naar een tempel zijn gelopen.

Eenmaal daar aangekomen bleek de tempel dicht te zijn, alhoewel we de buitenkant toch konden bewonderen. Bij de tempel zat een massagesalon en dus hebben we eindelijk onze eerste massage gehad vandaag. Ik een Thaise massage, Mirna een olie massage. Na een uurtje helemaal gekraakt en dubbelgevouwen te zijn, zijn we ontspannen teruggegaan naar ons hostel, even gechillt en vanuit daar naar de Night Bazar gegaan.

Even een rondje gelopen, ladyboys gecheckt😂 en wat dingen gekocht om vervolgens bij de door ons nieuw ontdekte supermarkt goedkoop vodka in te slaan😝.

Een aantal drankjes gedaan bij ons hostel en vanuit daar zijn we naar Zoë Yellow gegaan, the place to be in Chiang Mai voor een leuk avondje stappen. Jammer genoeg waren we er pas rond 23.00 en gaat alles om 00.00 daar al dicht, uit respect voor de overleden koning. Deze avond gaan we snel overdoen en dan zorgen we dat we wat meer uurtjes hebben om te dansen!👯

Bij terugkomst bij t hostel nog even wat gedronken en gaan we nu lekker een schoonheidsslaapje doen😴. Het was een rustige, chille dag met een leuke crazyyy night❤. Goodlife in Asia 🙏🏻.

Foto's horende bij dit verslag zullen nog worden geüpload, aangezien dit nu niet werkt..