Weer terug in Jeruzalem

Israël, Jerusalem

Na een drietal maanden thuis geweest te zijn, hebben we onze valiezen weer gepakt om een nieuwe periode van 3 maanden door te brengen in de Graftuin in Jeruzalem. Voor hen die het nog niet weten... je kan alles over de Graftuin lezen op hun website: www.gardentomb.com
Omdat we lang zullen weg zijn hadden we ervoor gezorgd om zeker voldoende bagage mee te nemen, waaronder een Senseo apparaat en voldoende padjes omdat je dit jammer genoeg niet kan kopen in Israël. Bleek dat we uiteindelijk elk 3 valiezen meenamen met een totaal gewicht van 120 kg. Oeps.... Nu ja, het is allemaal veilig verlopen. Op vrijdagochtend 20 september om 5 uur bracht onze dochter Rifka ons naar de luchthaven in Eindhoven. Het vliegtuig steeg op om 7:15 u. We hadden een leuke vlucht. De landing was nogal hard maar op tijd, 13:15 u. We hoefden gelukkig niet de trein te nemen. Een goede vriend van de Graftuin, Mohamed, die al vele jaren voor de poort zijn spulletjes verkoopt, had toegezegd om ons te komen oppikken. Zijn autootje was wat aan de kleine kant maar met wat duwen en trekken, lukte het wel. De ontvangst was zeer hartelijk. Nogal wat knuffels en kussen en handjes werden uitgewisseld. We kwamen weer "thuis". Ons appartementje hadden we zelf gekozen: "The penthouse". Het had wat voeten in de aarde om ons te settelen maar tegen de avond was alles in kasten en schuiven. Die avond zijn we een hapje gaan eten in "The Jerusalem Hotel". Lekker slapen nu, want .... morgenvroeg worden we reeds geacht om mee te werken. Er zijn te weinig vrijwilligers en teveel bezoekers. Enne ... daarvoor zijn we hier, toch? Dus ... "dat doe je dan ...". Slaapwel.

Slaap lekker gezond weer op en veel plezier met alle gasten

Jan Gerrits 2019-09-24 16:18:15

Fijn dat jullie weer in jullie geliefde Graftuin zijn. Geniet ervan! Maar ook sterkte gewenst, want het is toch altijd nog vermoeiend. Liefs

Judith 2019-09-24 16:51:21

NOu, alles goed verlopen. Geweldig! Ook fijn om "thuis" te komen en moge de ontbijtjes heerlijk zijn met zoveel patjes van Senseo!!!

Jan en Linda 2019-09-24 17:53:37

Lieve lieve samen, Zo dankbaar weer iets van jullie te lezen. Kostbare mensen zijn jullie in Gods Koninkrijk . Zo dankbaar dat wij jaren met jullie hebben mogen op trekken tijdens de pinksterconferentie,s . Heel veel zegen voor jullie nu daar. Liefs met een hele dikke knuffel Durk en Jenneke

Jenneke en Durk Walinga 2019-09-24 17:56:07

Hey Omer en Debora, fijn dat jullie weer veilig daar zijn:-)) Dikke knuf XX Maria