Omer in actie

Israël, The Garden Tomb Jerusalem

Op maandag hadden we nog een halve dag rust omdat we tijdens de middagpauze moesten werken en nadien "on call", dus als het nodig was. En of het nodig was. Ik heb tijdens de middag en de namiddag ongeveer 9 groepen gedaan. Debora is niet uit de winkel geraakt, zo druk was het. Op dinsdag was er de gewone werkdag. Die dag had ik onder andere een Indonesische groep. De dame die vertaalde voor de groep had een erg leuk kleed aan, volledig in de Belgische kleuren. Ik voelde me gelijk thuis. Erg grappig. Ook was er een Spaans-Amerikaanse groep. De gids van de groep wilde graag wat foto's nemen terwijl ik in actie was... vooral aan Golgotha. Het is zo wel eens leuk om enkele foto's van mezelf te hebben. Ik wist niet dat ik zoveel bewegingen maakte. Wie weet, worden de mensen wel zeeziek van mij, haha... Nu het uur veranderd is, wordt het 's avonds wat vroeger donker. We steken dan de lichten aan, wat een mooi sfeerbeeld geeft in de tuin. De eerste foto toont ons appartement. Het ligt net boven de ingang. Je ziet aan de lucht dat het vroege avondbeelden zijn. De rode gloed in de wolken is iedere avond slechts even te zien. Geniet van de mooie beelden. Dat doen wij ook. Dat kan je trouwens zien aan de gidsen die na een lange dagtaak, even ontspannen. Op een van de foto's prijkt Bob, een Engelsman in hart en nieren. Eenzaam zijn duurt hier niet lang. Al gauw staat er Ben bij. Hij is een Chinese broeder die een viertal Chinese talen beheerst. Erg sterk. En dan onze grappige Paraguaanse broeder, Cesar. Hij is nooit verlegen voor een grap en een grol. Het is een prachtkerel. Hij doet vooral de Spaanse groepen.

halllo Omer en Debora, ik heb je mailtje ontvangen , en kan nu dan ook eens komen kijken op jullie blog; groetjes Marleen

Marleen 2015-11-02 09:45:39

Prachtige foto's. lieve groet.