Prediker in de Graftuin

Israël, Jeruzalem

Ben IK die prediker? Soms wel, ja ... haha ... Ik spreek soms met vuur en soms heel gevoelig. Dat is afhankelijk van de groep die voor me zit of staat. De titel verwijst echt naar een spreker die na de avonduren binnen kwam met een grote groep, vermoedelijk uit de USA. Een filmcrew legde het hele gebeuren vast. We hadden stoelen en banken klaar gezet voor het graf. Dat kan als het buiten de openingsuren is natuurlijk. Ook hadden we het Heilig avondmaal klaargemaakt zodat de groep op een aangename manier een samenkomst kon hebben. Ik sloop heel even wat rond om foto's te maken en dan snel naar het appartement want Debora had het eten klaar.

Het tweede deel foto's zijn de vele bloemen die her en der groeien in de tuin. In het begin was het nogal winderig en houd en nat. Toch waren er al bloemen. Nu het wat warmer en aangenamer wordt in de Jeruzalem floreren de bloemen in al hun pracht. Er zijn zowel bekende als onbekende bloemen bij. Geniet ervan!