De eerste Belgische groep...

Israël, Jeruzalem

Vandaag zullen we enkel tijdens de middagpauze en "on call" werken. Straks rijden we immers naar Tel Aviv om onze jongens van het vliegveld te halen. Tijdens de middag had ik zowaar twee groepen, zo druk was het vandaag. In de namiddag eindelijk eens een Belgische groep van 11 mensen. Een half uurtje voordien kwam een groepje Katholieke Congolese vrouwen annex nonnetje voor een tour in het Frans. Ze woonden in Antwerpen. Wat geweldig... maar ze waren toegewezen aan Gerald, onze Franse gids. Die was er nog niet en ik kon met ze praten over de tuin. Ik zal jullie wel rondleiden als Gerald niet opdaagt. Later kwam mijn groepje Belgen aan. Bleek dat ze ook franstalig waren. Yess,.... ik kan de katholieken er bij nemen, ...maar ... ze waren al weg, wat jammer ..... Nu, deze kleine groep was ook erg leuk. Ze hebben genoten. Omdat er vele groepen waren, had ik geen tijd om te eten tussen de middag. Philip, onze hoofdgids heeft me naar huis gestuurd. Einde voor jou, eten, rusten en tot morgen, ... haha... Oké, dat kwam goed uit. Ik kon douchen en ons klaarmaken voor de rit naar Tel Aviv. We waren veel te vroeg op de luchthaven, maar dat geeft niet. Wat rusten, drinken, praten en wachten. Eindelijk, de jongens landen precies op tijd. Nu nog wachten tot ze door de politiecontrole geraken, bagage opgehaald hebben en ze door de deur het land binnenkomen. Drie dagen is niet lang, maar je kan veel zien en beleven. Daar gaan we voor!