Ruben Omer geboren

Israël, The Garden Tomb Jerusalem

Vanmorgen vroeg kregen we de heugelijke melding dat Ruth, onze dochter, naar het ziekenhuis gegaan is omdat har water gebroken is. Joepie, de bevalling is aanstaande. Dit wordt een spannende dag vol emoties en verwachting. Debora had HC wat betekent dat ze de Heilige Communie of brood en wijn klaarmaakt voor de diverse groepen in de tuin. Ik gids natuurlijk. Iedere groep werd automatisch betrokken bij de aanstaande geboorte. Debora, die haar tablet mee naar de keuken genomen had, werd op de hoogte gehouden van de situatie in Amsterdam. Telkens ze mij passeerde ergens in de tuin, werd ik weer geüpdatet. Toen ze meldde om 11h30 dat Ruth aan het persen was, kon ik mijn tranen niet echt meer bedwingen. Midden in mijn betoog moest ik even stoppen. De groep voor mij, leefde mee, zoals je op de foto kan zien.
Uiteindelijk is om 12h23 Israëlische tijd, een jongen geboren in Amsterdam. Zijn naam is Ruben Omer. Korte tijd later kregen we contact met Ruth en Mark via Skype, zoals ze beloofd hadden. We mochten life op de kamer zijn, het kind bewonderen en de gelukkige ouders feliciteren. Alle details werden meegedeeld. Het was mooi en ontroerend. We kijken er naar uit hem te zien in mei als we terug gaan naar huis. Het is ons zevende kleinkind. Hugo, zijn broertje, was zo lief met hem toen hij thuiskwam, wilde hem pakken en had een cadeautje voor hem. Zo lief. Intussen gaat het leven verder. Ons zesde kleinkind, Sarah, geboren op 26 december 2016, doet het uitstekend en groeit en lacht. Ons vijfde kleinkind, Andrès, geboren op 13 maart 2016, heeft nu net zijn eerste stapjes gelopen zonder hulp of aanmoediging. Wat groeien ze allemaal en wat houden we van alle 7 deze prachtige kinderen. God is goed!

Gefeliciteerd!!!!!!! Dank aan God dat er nieuw leven geboren mocht worden. Wat een zegen voor jullie als grootouders om 7 gezonde kleinkinderen te mogen krijgen. Dikke kus en knuffel van ons tweeen.

Jacques en Edith de Vos 2017-03-20 20:52:07

Hey Omer en Debora, een dikke proficiat!!! Wat een schatje alweer-:))) Ik zie het nu pas, sorry, heb het heel druk met verhuizen. Ik geloof het jullie dat het nu moeilijk is om zo ver af te zijn, maar de techniek tegenwoordig maakt het wat gemakkelijker-:))) Dikke knuf xxx Maria

Maria 2017-03-20 23:17:46

Geweldigitale! ! Gefeliciteerd met ruben omer!!! Geniet daar nog maar even!!

Nicoline Sprong 2017-03-21 10:06:50

mooie naam , xxx aan de grootouders,tante ,ooms en kids

roos 2017-03-21 12:27:31

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinkind. Wat een zegen! Wat heerlijk dat er internet is!

Janet Jonkers- de Vries 2017-03-21 14:50:11

13 maart 2016 Omer ;)

Jon 2017-03-21 15:05:35

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kleinzoon. Een geweldige zegen. Hoop dat jullie ook tijd vinden/nemen om er van te genieten! Hartelijke groet!

Fred Pathuis 2017-03-21 16:50:09

Lieve vrienden en trotse grootouders, Wat een voorrecht om weer grootouders te zijn geworden. Heel hartelijk gefeliciteerd. Ik kan mij goed voorstellen dat je even om een hoekje zou willen kijken, maar wel heerlijk dat er skype is en FB. Lieve groet, Cora en Jan