Drukste zaterdag

Israël, Jeruzalem

Gisteren was het de drukste dag van de twee weken dat we hier waren. In de voormiddag waren we wel vrij maar er liepen in de ochtend een Nederlandse en 2 Duitse groepen binnen. Die wilde ik graag doen. Deze ochtend echter liep een speciale VIP-groep binnen. De Speciale Spirituele Raadgevers van President Donald Trump kwamen op bezoek. Daar moet een foto bij. Het bezoek hebben we stiekem bij de andere bezoekers gemeld. "Bidt voor hun! Wat zij President Trump in de oren fluisteren, kan invloed hebben in de hele wereld. Hij moet geleid worden door God!" Daar hadden we zelf ook voor gebeden die ochtend! De Nederlandse groep van 50 mensen werd geleid door Wim Hoddenbagh. Ik had hem nog ontmoet in Opwekking waar hij gesproken heeft. Deze erg positieve vreugdevolle groep was een zegen om te mogen begeleiden. Het was ook eindelijk mijn eerste Nederlandse groep. Zij stonden samen met deze raadgevers van Trump bij Golgotha. Ook de twee Duitse groepen nadien waren erg positief. Wat ik ook leuk vond, was dat ze me tijdens de begeleiding wezen op bepaalde woorden die ik, of niet kende, of verkeerd gebruikte. Ik leerde 5 nieuwe woorden. Hèhè, waarom heeft een vorige groep tijdens de vorige jaren nooit iets hierover gezegd. Nu ja, ik weet het nu. Het maakt mijn kennis van het Duits beter en tilt mijn begeleiding naar een hoger niveau. In de namiddag waren er nog 3 Duitse groepen. Daar kon ik mijn nieuwe "kennis" al ten toon spreiden, haha. Ik heb me dus niet verveeld. Debora heeft het ook niet onder de markt. De winkel wordt overspoeld met klanten die graag iets willen kopen. De dag eindigde met een lekkere maaltijd in Hotel The Legacy waar een stukje zalm erg lekker is. ik ben geen Belg als ik daar niet een glaasje bier bij drink. Debora hield het bij fresh Lemon.