Huiswaarts

Israël, Tel Aviv

Zo, de periode van 2 maanden zit er nu helemaal op. Wat doe je op de laatste vrije dag voor het vertrek... juist ... schoonmaken, ramen zemen, stofzuigen etc ... Ook ga je nog eens wat wandelen om de laatste feelings op te doen van deze zo wondermooie stad met haar rijke geschiedenis. Omer trok nog even de oude stad in om wat foto's te maken van de Heilige Grafkerk. Het is altijd goed om de "concurrentie" wat in kaart te brengen. Later zijn we samen nog wat gaan wandelen in de Oude stad. Morgen naar de luchthaven. Brian Nibbe, onze Amerikaanse vrijwilliger uit Mineapolis, die al jaren zendingswerk doet in Cluj, Roemenië, zal ons naar de luchthaven rijden. We hadden nog één opvallende passagier: Ben Tham, de Singaporese vrijwilliger van de Graftuin stond er op om mee te rijden naar Ben Gurion om ons daar uit te zwaaien. César en Linette deden het alvast aan de poort van de Graftuin. Allison, die ook aan de poort staat te zwaaien, was net voordien naar de kerk geweest in Christ Church en hoopte vurig op tijd terug te zijn om afscheid te kunnen nemen. Ze had gelopen .... en kwam 2 minuten voor ons vertrek aan bij de Graftuin. Wat was ze gelukkig!
Nu naar huis. We vliegen met Jetair Fly naar Brussel. De reis was voorspoedig en gebeurde in de nacht. 23:00 vertrekken en aankomen in Brussel om 04:00 in de ochtend. Toch weer blij thuis te zijn.