Reisblog.

Portugal, São Marcos da Serra

Lieve, lieve mensen, het verhaal van vandaag is vanaf nu te lezen op: https://fritsellen.blogspot.com/

De andere website is onze originele website met al onze reizen door de jaren heen. Wat mezelf vaker stoort aan de Pindat site is dat ik in mijn verhaal mijn foto's kan plaatsen maar pas achteraf. Soms wil ik d.m.v. een foto iets meer uitleg geven. Ook wil ik wel eens bepaalde tekst graag accentueren wat hier ook niet kan net als een link plaatsen. Ik kan hier wel een link plaatsen maar je kunt er niet op klikken maar alleen kopiëren. Steeds weer loop ik hier tegen aan en vandaar dat ik gekozen heb om alleen op de originele website verder te gaan.
Dus wie ons wil blijven volgen, kopieer deze link: https://fritsellen.blogspot.com/ in je adres balk
of kijk op www.fritsellen.com en zoek daar aan de rechter zijkant "reisblog" op en je komt op onze reisblog met onze dagelijkse verhalen en je vind er nog veel meer zoals ons YouTube kanaal en FritsEllenkookt met gemakkelijke recepten voor onderweg.

Als je hier bij Pindat bij gisteren kijkt zie je de antwoorden op jullie reactie's.

We hopen jullie terug te zien op onze FritsEllen reisblog.

Ik snap het. No worries, ik stap gewoon over op jullie eigen reisblog.

HansenChris 2021-07-18 09:15:29

Het verslag gelezen probeerde iets te plaatsen maar dit ging fout nog maar eens rustig kijken snapte het niet helemaal.

Ina en marinus 2021-07-18 11:34:26

@Alles is goed verlopen Ina en marius @Hans en Chris, toppie!!

FritsEllen 2021-07-18 13:28:39

Hallo Ellen en frits heb van af 17 juli geen reisverslag gezien via Pindat wel via you tube daar volgen we jullie op DT wou ik jullie laten weten voor de rest nog een goede voortzetting van de reis Gr Sjaak

Sjaak Teppema 2021-08-08 14:51:25

Beste Sjaak, ik schrijf op onze reisblog iedere dag een verhaal. De link zie je hierboven in de tekst staan. Als dat niet lukt probeer het dan via onze website www.fritsellen.com daar zet ik iedere dag de link naar ons verhaal. Hopelijk gaat lukken anders geef je maar even een seintje. Groetjes