Dan is het zover.

Nederland, Waalre

Vandaag is het dan zover. Onze schotel wordt een feit.
We staan op tijd op en vertrekken naar Waalre naar fa. Rian.

We worden weer hartelijk ontvangen met een heerlijke kop koffie.
Dan komt Jordi degene die de schotel gaat plaatsen.
Het duurt niet lang of hij zit al op het dak. Frits vindt het wel fijn om dit van dichtbij te kunnen volgen.
Er wordt flink doorgewerkt.

Dichtbij is een leuk winkelcentrum en het plaatsje lokt mij wel dus laat ik de mannen bezig zijn met hun "ding" en ik ga op verkenning uit.

Wat een mooi plaatsje is dit. Dat heb ik nooit geweten

Als ik weer bij de camper kom zit de schotel er al op en wordt het bedieningspaneel geplaatst. Er wordt goed doorgewerkt 👍 Er is nl een weeralarm doorgegeven met code oranje dus willen wij graag voordat dit losbarst weer in Maastricht zijn. Frits helpt mee en na 4 uur hard doorwerken is alles klaar.
Wat een luxe is dit. De schotel zoekt alles automatisch en we hebben prachtig beeld.
De fa. Rian heeft tot nu toe prima werk geleverd en wat Joyne betreft zijn wij ook super tevreden.

Na alle werkzaamheden keren wij weer tevreden huiswaarts.