Op weg naar La Romana

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana

Tegen half 11 vertrekken we richting la Romana. Eerst nog even tanken. Dat zou je hier bijna met plezier doen met de Spaanse prijzen. Daarna langs de amandelbomen die vol in de bloesem staan richting Fortuna.

We maken een mooie tocht. We komen langs weilanden vol met citroenbomen en sinaasappelbomen. In Fortuna gaan we even een kijkje nemen bij de campingwinkel want zou onze huishoud accu het begeven dan weten we waar we moeten zijn.
Even buiten Fortuna maken we nog een stop om met de drone te vliegen. Het is hier zo mooi.

Dan nog langs een Repsol tankstation want onze propaangas is op. Het is even zoeken omdat ze hier vooral butaangas gebruiken maar uiteindelijk hebben we ze toch gevonden. Vreemd toch dat hier vooral butaangas wordt gebruikt terwijl het hier 's nachts kan vriezen en je dan beter propaan kunt hebben..

Weer verder en dan zien we weer bekend terrein. La Romana. Joske en Peter, onze belgische vrienden hebben de koffie al klaar voor ons en we maken ook meteen even kennis met de andere gasten. Het zijn allemaal Limburgers en Belgen. Dat gaat weer gezellig worden.

We krijgen een mooi plaatsje en dan hupsakee naar de Happy Hour. We nemen de Maastrichtse vlag mee en Peter gaat hem meteen uithangen. Hij hangt al snel te wapperen.

Het wordt weer oergezellig en de wijntjes en biertjes vloeien rijkelijk.

We zijn weer thuis.

Gezellig dat wordt feesten ,,,,

Marielouise 2020-01-30 17:07:12

Dat zuut der weer supergezelleg oet bij Caroline en Peter. Dat weurt genete de koumende weke. En wie sjiek de Mestreechse veendel in top gehese. Doeg ze hiel väöl compleminte vaan miech ! Mis ze nog eedere daag hei in Mestreech.

Mirjam 2020-01-30 18:53:35

Dat ziet er weer gezellig uit. De vlag hangt er weer fier bij!!

Marlies 2020-01-30 22:14:23

Fijn dat jullie weer "thuis" zijn😉.

hansenchris 2020-01-30 22:50:22

Leuk dat jullie op La Romana zijn. Wist je dat ik 2 jaar geleden dat Happy Hour verzonnen heb? We stonden met een gezellige groep en toen stelde ik voor om in de achtermiddag Happy Hour te doen. Niet 2 drankjes gelijk, maar gewoon alles betalen, koste toch bijna niks. Peter vond het wel leuk en later hoorde ik dat het gebleven is. Grtjs aan Peter en de Belgen die toen op de eerste plek stonden. Ze hadden geen huis meer, alleen nog de camper. Hun naam ben ik vergeten.

Roze-Riet 2020-01-31 12:19:05

Weet het weer, de naam van de Belse madam. Haar naam was Bea.

Roze-Riet 2020-01-31 12:20:52

@Roze-Riet, vandaag komen Frank en Bea ook weer naar plaats nr 1 de Belgische mensen die jij denk ik bedoeld. Happy Hour is enigzins veranderd. Gasten zijn nu welkom van 11 tot 23 uur in de ruimte voor de Happy Hour.