Relax dag

Frankrijk, Montanges

Vandaag hebben we een heerlijke rustdag gehouden en hebben we genoten van de omgeving.

Eerst heerlijk de boel gelucht. Alle ramen open zodat de frisse wind door de camper heen kon waaien. Heerlijk!!!

Na het ontbijt gaat Frits eerst de drone een rondje laten vliegen. Het weer is er goed voor. Weinig wind en zon en dat moeten we hebben. Na de vliegerij gaan we een wandelingetje door het dorp maken want eigenlijk zoeken we een boulanger. We hebben nog wel brood maar een vers stokbroodje zou ik wel lusten. Maar hoe we ook lopen en zoeken, geen boulanger. We komen langs de Mairie en de school, de kerk en typische Franse huizen maar niks geen bakker hoor. Helemaal niks zo klein is het dorp.

We wilden eigenlijk de Cobb gaan gebruiken. We hebben kippenvleugeltjes en dan zou stokbrood daarbij wel heerlijk bij zijn. Maar geen stokbrood dus dan ga ik aardappelsalade maken. Lijkt me ook lekker en Frits lijkt het ook wel wat.

Dit recept vind ik op internet bij "leukerecepten.nl". Het smaakt heerlijk en voor de liefhebber zal ik hier de link plaatsen.
Even de link kopieëren en in de adresbalk plaatsen.

Binnen een uurtje zitten we heerlijk te knabbelen, glaasje wijn erbij en prachtig uitzicht. Heerlijk rustig is het hier. De koetjes grazen voor onze neus en de vogels fluiten op de achtergrond. We genieten met volle teugen.

Na de maaltijd gaat Frits een wandeling maken van ongeveer 55 minuten volgens het bord aan de weg. Ik ga niet mee. Het is mij teveel berg op en berg af dus ik ga douchen en wat opruimen maar als ik net onder de douche vandaan kom staat Frits alweer voor mijn neus. Hij was de weg van de wandelroute kwijt geraakt en het was toch wel erg veel berg op. Ik wist het wel, hihi.

We hebben er maar een heerlijke luie middag van gemaakt. Lekkere kop kruidenthee, mijn e-reader met het heerlijke boek "De olijfboom" van Lucinda Riley in de hand en mij hoor je niet meer.

Mooie relaxdag👍

hansenchris 2020-09-03 21:02:11

Geniet maar van de laatste zonnige dagen

Ton 2020-09-04 10:55:21

Ik heb niet gelezen of de heerlijke stokbroodjes lekker gesmaakt hebben.? Haha xx

Ma Hellwig 2020-09-04 14:47:28

@Ton. Wij gaan zeker genieten en voorlopig houden we nog het mooie weer dus dat genieten is niet zo moeilijk. Die lekkere stokbroodjes hebben we niet gehad want er was geen bakker te vinden :(