Fuussekaul

Luxemburg, 9156 Heischent

Tja, en dan is de laatste dag weer aangebroken. Aan alles komt een einde, leuk of niet.

We rijden vandaag de grens over naar Luxemburg waar we naar de CP Fuussekaul willen. Een mooie plek om de camper weer eens goed op te ruimen en te poetsen. We zijn er vorig jaar ook geweest en dat beviel goed. Kastjes nakijken en leeg ruimen, vuile was verzamelen, garage weer eens uitmesten en we komen weer tot de conclusie dat er van alles thuis kan blijven. We worden nog een licht gewicht camper, hahaha. Dat zal niet zo snel gebeuren vrees ik.

Frits wil het liefst alles in de camper laten liggen zodat we in oktober/november nog even weg kunnen. We zien wel. Mochten er nog een paar mooie dagen komen dan piepen we er nog even tussenuit en anders hopen we van de winter naar Portugal te kunnen gaan maar dat ligt er helemaal aan hoe het allemaal met de Corona verder zal gaan.
Nu eerst maar eens de boel opruimen.

Het wordt nog een gezellige middag als we leuke Nederlandse buren krijgen waar we mee aan de babbel raken. Ze hebben een schattige Jack Russel, Saartje, een jonkie nog en oei wat begint het dan weer te kriebelen .......................

Ik zag nog veel leuke reacties gisteren onder mijn bericht. Meestal beantwoord ik de vragen onder de reacties maar ik weet niet of mensen dat terug lezen en zodoende
zal ik vandaag de antwoorden hier schrijven.

@ Marielouise, tja het weer gaat overal slechter worden, ook in Frankrijk maar wie weet kunnen we nog wel even op pad in eigen land.

@Ina, ja die Fransen zijn een heel apart volkje. Doet me denken aan 2 jaar geleden toen we dachten dat we in Nevers waren (helaas zaten we een paar plaatsen verkeerd) en ik de weg vroeg waar Bernadette Soubirous opgebaard lag. Ze deden of ze het in Keulen hoorden donderen en me niet begrepen en geen een die me vertelde dat we in de verkeerde plaats waren. Ooo wat heb ik me toen geërgerd.

@Wilma, het was half 10 in de ochtend. Ik lust graag een wijntje maar dat was mij toch net iets te vroeg, hahaha.

@Hansenchris, in Frankrijk heb ik het ook wel meegemaakt dat ze hun croissant van hun ontbijt met een glas rode wijn weg spoelden. Ik moet er niet aan denken.

@Annemie, dank je wel. We zorgen dat we weer heel aankomen thuis.

Wij zijn in ieder geval zover klaar met opruimen en gaan vanavond hier een hapje eten als afsluiting van een paar heerlijke weken Frankrijk en als voorbereiding van een enorme berg was die ik morgen zal zien groeien en groeien ......................... Maare, ik laat het jullie nog wel weten of die berg erg groot is geworden............................

We hebben weer genoten van jullie trip. Mooie foto's leuke verslagen en filmpjes.

Frans & Gerda van Egmond 2020-09-24 16:44:38

Jammer dat we niks meer meemaken met jullie ik vond het geweldig We gaan het volgend weekend er nog eens tussen uit naar oostkappele,en als we samen uit gereist zijn dan spreken we wat af tot we ons weer eens zien heel veel gr M.l

Marielouise 2020-09-24 17:28:20

Mooie reis hebben jullie gemaakt en erg leuk om jullie te volgen. Wij hebben vandaag de camper leeg geruimd, schoon gemaakt en naar de stalling gebracht. Goede thuiskomst en veel plezier bij het maken van nieuwe plannen.

EdGerdieopreis 2020-09-24 18:00:47

Wat een mooie reis en verslag maken jullie altijd, vind het prachtig om jullie zo te volgen. Veilige reis naar huis en jullie gaan vast snel weer op pad. Groetjes Janny

Janny 2020-09-24 18:07:01

Nog even genieten van jullie verhaal en kan niet wachten op jullie volgende reis😉

Wilma 2020-09-24 18:08:58

Leuk jullie reis verslagen te lezen. Goed thuis en succes met opruimen....en wassen Xxx

Anja en Hans 2020-09-24 18:11:13

Geneet vaan de lèste aovend in Luxemburg ! Gooj reis mörge trök nao hoes en behawwe thoeskoms. Es 't good is ligk get te wachte in de breevebös. Dikke poen XXX

Mirjam 2020-09-24 18:30:38

Weer veilig en gezond thuis!

Ina 2020-09-24 20:33:10

Welkom thuis. Het is jammer dat het regent, maar het was nodig. Aap lekker xxxx

Ma Hellwig 2020-09-24 21:47:06

Genoten van het "meereizen", dank! We gaan, samen met jullie, duimen dat corana ons niet zal beletten om in het late najaar naar Portugal te verkassen. En ALS, dan komen we elkaar daar misschien tegen om persoonlijk kennis te maken. Zou leuk zijn! Sterkte met de was! Groetjes vanuit ons stekje in Zutendaal.

Fred en Els 2020-09-24 21:50:27

Leuk de vraag beantwoord te zien. Ik ga mee in het standpunt van Frits, gewoon wat spulletjes en in laten die bij de camper horen en die je thuis toch niet nodig hebt. Good luck.