Weer thuis

Nederland, maastricht

Vanmorgen hebben we besloten om naar huis te gaan. Het weer is niet geweldig en de voorspellingen voor de komende week zijn slecht. Het komende weekend gaat het zelfs goed vriezen maar de week daarna gaat het mooi weer worden.
We gaan dus naar huis voor 1 weekje en als het goede weer eraan komt gaan we weer op pad. Misschien wel richting het westen, Zeeland? We zien wel.
Onderweg nog diesel getankt en lpg zodat we volgende week weer zo weg kunnen rijden.

Rond 14 uur waren we bij de stalling. De vuile was mocht mee net als de dikke truien en de etenswaren die in de koelkast lagen. Alles in tassen gedaan en in de auto gezet die geduldig in de stalling stond te wachten. We zagen wel dat er een marter was geweest aan de veertjes die bij de auto lagen, oei. Nu hebben we wel een rooster onder de auto/camper liggen zodat de marters nergens bij kunnen. We hopen maar dat het goed is gegaan. We hebben in ieder geval niets kunnen ontdekken.

Nadat we de boel hadden over geladen zijn we nog twee keer een rondje terug moeten rijden door de stalling omdat we iets vergeten waren hahaha. De eerste keer viel Frits in dat hij de Bearlock had vergeten en de tweede keer viel hem in dat zijn portemonnee nog in de camper moest liggen.
Uiteindelijk zijn we toch thuis gekomen.

Het was droog bij thuiskomst en dus moest ik wel even mijn fiets proberen. Dat gaat wel goed. Hij fiets heerlijk, dus komende week zullen we heus wel droge periodes krijgen om onze fietsen goed te gaan gebruiken.

Ik zou zeggen; Tot over 1 weekje!!

Welkom (even....) thuis! Wij wachten nog even. Groetjes!

Fred & Els 2021-03-15 17:38:49

Ohhhh zo herkenbaar. Wij zijn eigenlijk mooi weer camperaars, maar in Nederland in deze periode is het moeilijk😀 Wij kijken altijd wat de weersvoorspellingen zijn. Tot snel weer🍀

Wilma 2021-03-15 17:53:46

Welkom thoes !!!!

Mirjam 2021-03-15 17:58:45

Dat is beter nu thuis voor een dag is niet erg maarvoor lang is het beter thuis zijn ,,,, even thuis op warmen ,,,,

Marielouise 2021-03-15 17:59:06

Groot gelijk! En mochten jullie naar Zeeland gaan .... de camperplaats in Yerseke is echt top! Mooie plekken, goed sanitair en een heerlijke landwinden erbij. En dan nog de oesters en mosselen... top! Tot volgende week met een 🌞 erbij💫

Willy 2021-03-15 18:01:14

Natuurlijk moet landwinden😉😁 landwinkel zijn👍🏼

Willy 2021-03-15 18:02:03

Welkom thuis en na een weekje weer heerlijk op pad tot dan.

devandenbergjesontour 2021-03-15 18:11:36

Wat jammer van het weer. Hopelijk knapt het snel weer op, zodat jullie weer lekker op pad kunnen. Ennuh herkenbaar dat je soms terug moet naar de camper vanwege vergeten spulletjes 😉

HansenChris 2021-03-15 18:22:43

Welkom terug,even bijkomen en wachten op het zonnetje.