Eten bij Victor.

Spanje, la Romana

Het was een koude nacht. Tegen het vriespunt aan maar in de camper was het heerlijk warm en we hebben heerlijk geslapen.
Tot onze grote verrassing lag er vanmorgen een heerlijk vers stokbrood op onze tuintafel. Peter had die gebracht voor ons ontbijt. Wat worden we verwend.

Tegen 10 uur is de zon alweer hoog aan de hemel en de temperatuur wordt steeds beter. Dus korte broek aan en even vitamientjes ophalen. Wel eerst goed in smeren.

Rond half 2 verzamelen we ons om samen met de andere gasten naar het dorp te lopen en een hapje te gaan eten.
We gaan bij een echte Spaanse tapas bar, Victor, zitten. Enig!
In Spaanse gelegenheden staat altijd een tv aan en zou hij uitstaan als je binnenkomt dan zetten ze hem voor je aan. šŸ¤”

Er worden grote kannen bier op tafel gezet en flessen wijn en water en we gaan beginnen.
Het smaakt allemaal heerlijk en dat is ook niet vreemd in leuk gezelschap.
Na het eten lopen we weer terug naar EuroPeCa en zitten nog even buiten
Het was weer een mooie dag.