Winkelcentrum Neuva Condomia

Spanje, churra

Vandaag dan eindelijk met de fiets naar Neuva Condomia maar eerst afscheid nemen van Roelie en Hans. Zij reizen weer verder en wij blijven nog even.

Frits haalt de fietsen van het fietsenrek af en daar gaan we dan. Fit en monter. Ik heb er zin in.

Wat een groot winkelcentrum en overal rebajes. Wat is Nederland toch sober met zijn winkelcentra.
Normaal zijn de prijzen in Spanje al lager dan in Nederland maar nu is dat helemaal leuk om hier eens rond te neuzen.

We lopen wat af en Frits loopt geduldig met me mee. Hij is wel lief hoor maar zelf heeft hij ook geluk en vindt een paar leuke t-shirts, een jack, een hoodie en een paar leuke schoenen. Tussendoor houden we wel even een stop om uit te rusten fffffff. Koffie en een stuk pizza gaan er wel in en we krijgen er weer nieuwe energie van hahaha en dan gaan we weer verder.
Ikzelf vind een leuke broek en een paar schoenen en dan zijn we echt wel aan onze camper toe dus weer op weg naar huis met de fietsen.

Als we bij de camper komen zien we een briefje achter de ruitenwissers. Ach van Ben en Erna. Ze zijn met spoed vertrokken naar het vliegveld in Allicante en vliegen vanavond terug naar Nederland. Het ging al langer niet zo goed met de moeder van Erna maar nu ging het bergafwaarts en was het beter dat ze naar Nederland zouden komen.
Ben en Erna als jullie dit lezen, nogmaals veel sterkte!!

Wij hebben nog even heerlijk in het zonnetje gezeten en daarna nog naar de Aldi gelopen voor een paar boodschapjes.

Vanavond ook nog even naar de Ikea want we willen graag nog wat oplaadbare batterijen kopen die in onze lampjes passen in de camper en dan zien we er ook nog een oplader voor de batterijen met een usb aansluiting. Ideaal voor in de camper.

We zijn weer voorzien en kunnen voorlopig weer vooruit.

Wat een leuke dag en Frits er maar erachter aan lopen ,,,heerlijk vind ik het ook ,,,,ja nu is opruiming in Spanje ,,,,hopend vinden we ook nog koopjes ,,, het wordt goed weer bij jullie ,,ik verheug mij erop ,,,,,gr tot morgen

Marielouise 2020-01-27 20:50:32

Erg leuk om jullie te volgen. Wij hebben besloten toch naar Spanje te gaan in plaats van Italië. We vertrekken ronde 20e februari. Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen 😊

Gerdie 2020-01-27 22:43:33

Och het lijkt wel of jullie gewoon in Nederland zijn

Henriette Timmermans 2020-01-27 23:02:13

Gerdie, wat leuk. Ik denk dat je in de winter in Spanje het fijnste weer hebt. We zien ons ook op de Polarsteps en zo weten we een beetje waar we uithangen van elkaar. We zouden we heel leuk vinden om jullie weer te zien👍👍 Ja Henriëtte, het leven gaat gewoon door ook in Spanje. Marielouise, wij komen ons misschien ook nog tegen 😉

Fritsellen 2020-01-28 00:44:19

Goojemorge, lees 't noe pas tijdens mien ontbijt....good geslaag zeen iech. Wat 'n groet winkelcentrum, Mestreech zouw dit es veurbeeld mote neume....in 't gebouw vaan 't vreugere V&D misjiens. SALE dao ? En fijn um te leze dat geer 'ne oplaojer gevoonde höb dee via de laptop kin. Zeen dat Bèr de Mosasaurus met uuch mèt is gegaange ;-)

Mirjam 2020-01-28 09:03:55

Mirjam 😂 iech kin neet zo onder Bèr

fritsellen 2020-01-28 09:22:38

Hoi, las dit net. Erna was net op tijd terug, had net nog de laatste 2 dagen meegemaakt en op het moment dat ik thuis stopte ontvingen ik het bericht dat gebeurd was. Was inderdaad heel leuk jullie te ontmoeten, en gezicht erbij is anders

Ben 2020-01-31 10:19:30

Wat fijn Ben dat Erna nog op tijd was. Voor jullie alletwee heel veel sterkte de komende tijd.