Even op pad

Nederland, Maastricht

Nog even en we gaan weer even op pad. Eerst de camper uit zijn winterslaap halen.

We zijn nu spullen aan het verzamelen al valt dat deze keer mee want we blijven in het land en zijn niet zo heel lang weg.

Ons plan is om eerst naar Schijndel te gaan waar we een afspraak hebben gemaakt bij LACROS de elektrische vouwfietsen gigant. De afgelopen jaren viel het ons op dat er ontzettend veel camperaars zijn die elektrische vouwfietsen hebben. Het heeft voor ons als voordeel dat ze in onze camper "garage" zullen passen. Onze grote fietsen passen er net niet in dus hebben we indertijd een fietsenrek achter op de camper gemonteerd. Dat gaat ook heel goed maar Frits vindt het toch prettiger om ze "binnen" te hebben staan.

Dus op naar Schijndel.
We hebben een afspraak gemaakt voor donderdag want voor we ze kopen willen we ze natuurlijk ook zien en uitproberen.

Onze volgende doel is een rondje IJsselmeer maar als ik het weerbericht mag geloven dan denk ik dat we dat beter kunnen laten omdat er flinke storm wordt verwacht en veel regen. Hebben wij weer 😁

Onze plannen liggen dus een beetje los op de plank en daarbij ligt het eraan of de fietsen, als we besluiten ze te kopen, meteen mee krijgen of dat we er een paar dagen op moeten wachten.

We zien wel.

Gewoon lekker doen! Wel dikke jassen meenemen. Geniet ervan en sukses met de bikes. Groeten!

Fred & Els 2021-03-07 13:34:48

Leuk en fijn plannen te maken. Ik hoop dat het weer in NL de goede kant op gaat. Onze vrienden en campingburen hebben volgens mij ook elektrische vouwfietsen van Lacross. Ik zal het checken en vragen of ze nog tips hebben. Geniet πŸ€πŸ€žπŸ‘

HansenChris 2021-03-07 13:46:31

Ellen en Frits zet β€˜m op !!!!!!

Huub 2021-03-07 14:03:13

Wij hebben ook van die fietsen van Lacross. Ik vind het fijner fietsen dan mijn grote fiets thuis. Dus gebruik ik hem ook vaak thuis. Zo blij mee. Groetjes, Loes

Camperikelen 2021-03-07 14:03:53

Fijn weer een verslag van jullie te mogen ontvangen. Wij zijn ook naar deze fietsenzaak geweest en gekeken naar de mooie fietsjes en een tochtje erop gemaakt. Ons lijkt het een prima zaak. Nemen best wel wat tijd voor je. Wij stonden trouwens op de CP Het Winkel. Prima plaats voor weinig. Veel succes we blijven jullie volgen.

Pieter en Wil van Dee 2021-03-07 14:12:19

Heerlijk hoor wij zijn dit weekend heerlijk er op uit geweest. Deze zomer hebben wij ook een afspraak bij Lacross de fiets van Elly staat in de garage dit is een aangepaste fiets en de vouwfiets moet er dan achter kunnen dus ook ik ga er 1 uit proberen die dan ook in de garage past succes in Schijndel wij volgen jullie.

Jan en Elly van den Berg 2021-03-07 14:24:13

Leuk weer eens iets van jullie te horen lekker genieten ik ga jullie verslag van de reis weer fijn lezen Veel plezier Groet jeanne

Jeanne 2021-03-07 14:26:33

Gewoen heerlek derop oet goon, succes met oetperbere vaan de vawfietse. Geneet dervaan en iech loer oet nao 't vervolg vaan dit reisverslaag. Dikke poen.

Mirjam 2021-03-07 15:03:50

Leuk dat jullie weer een reis(je) gaan maken en dat wij weer mee kunnen (lezen) Wij hebben ook elektrische vouwfietsen van Shinga/Lacrosse en daar zijn wij heel blij mee. Ook bij ons staan ze in de garage.

Wilma 2021-03-07 15:36:16

Goeie reis en veel plezier xxx

Hans en Anja 2021-03-07 17:08:46

Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties. We houden jullie zeker op de hoogte.

fritsellen 2021-03-07 17:32:16

Nou fijn toch erop uit En nieuwe fietsen dat is heerlijk toch ,,veel fiets plezier ermee Inderdaad het wordt slechter weer maar dikke jas aan lekker even uit waaien ,veel plezier

Marielouise 2021-03-08 09:37:53

De Lacross fietsen van onze vrienden bevallen erg goed. Ze hebben een accu met meer vermogen en een verende zadelpen. Als het goed is, zijn er heel wat mogelijkheden en kan je proeffietsen. Onderhandelen over de prijs loont. Succes πŸ‘

Hansenchris 2021-03-08 13:45:39

Super bedankt Hans voor de tip πŸ‘πŸ‘