Een wijs besluit?

Spanje, Águilas

Lieve mensen hier en iedereen die dit leest.

Allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes, telefoontjes en goede raad gisteren. Wij gaan de goede raad opvolgen.

Frits is gaan informeren via de reis app, buitenlandse zaken en kreeg vannacht nog bericht terug dat ze ons aanraden om te blijven waar we zijn als dat eventueel mogelijk is. Al dat rondreizen is natuurlijk niet bevorderlijk om de besmettingen tegen te gaan. Je mag altijd terug naar het land waar je ingeschreven staat als je een goede rede hebt natuurlijk. Dat geeft weer gerust gevoel dat als er iets aan de hand is in Nederland je toch meteen kunt vertrekken.

Op de wegen zijn nu volop controles en rijd je zonder goede rede toch rond dan kun je een fikse boete krijgen. Ik hoorde van iemand dat in Malaga de boetes zelfs €600 bedragen dus wil je zo'n risico lopen plus dat je op geen enkele camping of CP wordt toegelaten.
Wij zijn nog een 1000 km van de Franse grens verwijderd en dat haal je niet een 1 dag of je moet de nacht ook doorrijden. Nu is dat in tijden van nood geen ramp maar je hoeft het je niet te zoeken vinden wij.

Wij blijven dus waar we zijn.

Vandaag is er geen zon bij ons. We hebben even uitgeleend aan Nederland.

Vorige week werd er hier hard gewerkt op de camperplaats met het planten van palmbomen. Vandaag is het rustig en is Domingo met zijn zoon (de baas) zelf aan het werk.

YouTube link,

misschien wel de verstandigste keus, maak er maar wat moois van en blijf vooral genieten

ben 2020-03-16 11:19:04

Wijs besluit !

Geke 2020-03-16 11:23:08

Een zeer wijs besluit probeer toch maar te genieten

Jeanne 2020-03-16 11:35:23

Hoop dat jullie toch kunnen blijven genieten.

Marthie 2020-03-16 11:39:12

Verstandige keus.Ook wij blijven staan in Elche.Wel een goed gevoel dat...als het nodig is....je mag gaan rijden. Maak er iets moois van en doe de groeten aan Annet en Koos.ik ken zeniet persoonlijk maar volg hen op polarsteps.

Wilma 2020-03-16 11:40:22

Wijs besluit.

EdGerdieopreis 2020-03-16 11:57:11

'n Hiel verstendeg käös. Geer zit in eeder geval beter dao es hei. Dao zönneke en zie, hei ouch wel zönneke mer neet weijer koumend daan 't balkon. In geval vaan noed maag geer wel rije, dat is 'n geröstelling mer es 't neet nudeg is, gewoen dao blieve. Ete, drinke en gezèlsjap höb geer dao. Haw uuch good ! Dikke knoevel en dikke poen XXX

Mirjam 2020-03-16 12:43:35

Voortschrijdend inzicht en handelen naar de (on)mogelijkheden van het moment. Verstandig om te blijven. Hopelijk komt het zonnetje vandaag terug bij jullie.

Frans van egmond 2020-03-16 12:44:17

Een heel goed en wijs besluit gelukkig ik zag het niet zitten op terug weg bijna alles afgesloten jullie zitten toch goed eigen huis en jullie zijn samen ,afwachten ,,,,knuffel

Marielouise 2020-03-16 13:13:57

Mooi daar blijven is verstandig