Snel verder

Spanje, Peniscola

Dat viel tegen op onze fijne camperplaats in Castellòn. Gisterenavond deed eerst onze Spaanse buurman de motor aan van zijn camperbus en liet die heerlijk draaien ffffffff. Eindelijk na een tijdje zette hij de motor weer af. Oooooo wat een rust doet onze Franse buurman de tv aan. Alles goed en wel maar zo hard dat het wel leek of de tv bij ons aan was.
Dat heeft dus de hele avond zo geduurd. Niet leuk.
Toen we vanmorgen zagen dat ze nog geen aanstalten maakten om te vertrekken zijn wij maar vertrokken. Onze Spaanse buurman had het zeker weer koud want liet vanmorgen weer zijn motor draaien dus hup, inpakken en wegwezen. Wat is dat een irritant geluid zo'n draaiende motor.

Op naar Peńiscola naar Camping La Volta.

Aangekomen zagen we dat de camping helemaal vol was maar onze Maastrichtse vriendin Tini wist een goed woordje voor ons te doen en we kregen het reserve plaatsje. Morgen krijgen we dan onze goede plek.

Het ziet er allemaal goed uit.

En dat heb ik dan weer fffffffff.
Ga ik douchen en denk, het zal wel gemengd zijn. Nou dat denken was dus niet helemaal goed gegaan.
Ikke uit de douche en ga aan de wasbak mijn haren főhnen. Ik zie er nog een damestas staan met een főhn erin en roze handdoek dus dat zit goed.
Gaat er een douche hokje open en komt er een blote man uit 😲. Oei, ik zit bij de heren douche. Ik maar door gaan met főhnen. Tja wat moet je anders 😞 Was het nu nog een mooie jonge vent geweest dan was ik nog wat gebleven maar helaas dus nu de vaart er maar in gezet 😂😂