Provinciale verkiezingen in Nederland.

Spanje, Peniscola

Proviciale verkiezingen in Nederland.
Helaas kunnen wij als overwinteraars niet gaan stemmen. Jammer. Het is voor het eerst dat dat niet voor ons is weggelegd. Digitaal is dat nog niet mogelijk. Vreemd toch in deze digitale tijd want zo zullen heel veel stemmen en vooral van vele ouderen verloren gaan.

Wij staan op ons juiste plekje. Vanmorgen gingen zomaar heel wat campers vertrekken en konden wij door schuiven. We hebben zelfs een heel mooie ruime en vooral zonnige plek.
Vanmiddag gaan we met de fiets naar Benicarlo.
We hebben nog wat boodschappen nodig en willen nog even naar de Chinees. Er wordt hard gewerkt door de "gemeente". Alles moet opgeruimd worden van de fallas feesten.
We fietsen eerst nog even wat rond en wie zit daar op een terrasje aan de koffie .......
Jos en Tinie onze Maastrichtse mede camperaars.
Ha Tinie, wil je me de foto sturen die Jos gemaakt heeft? Dan plaats ik hem alsnog hier bij. 😉
We zitten net als onze Limburgse buren uit Schimmert ook aan komen lopen.
Gezellig, we hadden ons ook al lang niet meer gezien.