Naar Bocairent

Spanje, Bocairent

Vanmorgen weer afscheid genomen van Peter en Caroline. Wat zijn het toch een schatten.

Toen we hier de vorige keer waren stonden de amandel bomen in bloei. Nu hangen de amandelen al zichtbaar in de bomen.
Volgende winter komen we hier zeker weer terug.

We maken weer een mooie tocht door de bergen. De wegen zijn soms zo smal dat we blij zijn dat we geen tegenliggers tegen komen. We komen tunnels tegen en gaan soms over erg hobbelige wegen. Maar het uitzicht is schitterend.

We komen aan bij onze CP Casa las 2 Salchichas genaamd naar de 2 teckels (2 worstenbroodjes) 😅 die hier trouw waken en als wij aan het bbq- en zijn dan komt de zwarte teckel ons gezelschap houden want wie weet valt er hier of daar nog een stukje vlees.

De camperplaats ligt heel afgelegen en je hoort hier dan ook helemaal niets. Hier kom je dus zeker tot rust. De stroom kan voor bepaalde mensen een probleem zijn want tegen 17 uur gaat de stroom op UIT en ben je op je zelf aangewezen. Nu is dat voor ons geen probleem maar ik vind dat mensen dat wel van te voren moet weten terwijl je dit nergens kunt terug vinden bij info over de camperplaats.
Er zijn overal zitjes gecreëerd waar je kunt gaan zitten. Er is een buiten keuken die je mag gebruiken en een bar waar je drankjes uit de ijskast mag nemen mits natuurlijk wel even noteren op de daarvoor hangende briefjes. De CP is bij de campercontact te vinden en kost € 12,00 en de beheerders zijn vriendelijke Belgen.
Als wij de CP op rijden zien we Hans en Will, onze buren bij Sens Sleep.
Dat wordt dus gezellig aan de borrel en even bij babbelen.