Het Groningse land

Nederland, Wagenborgen

We zijn aangekomen in het mooie Groningse land met zijn groene weilanden met grazende koeien.
Vanmorgen vertrokken we tegen half 10. Eerst nog even servicen zodat we schoon en gevuld met water naar de volgende bestemming konden. Op weg naar Veendam kwamen we vele campers tegen. Zeker een camper treffen geweest ergens in het noorden. Geen idee.

In Veendam aangekomen zagen we dat er al druk aan verschillende campers gewerkt werd. Wij boften en konden er nog net bij.
Een heel werkje dat zag ik wel. Frits had het nog wel zelf willen doen maar dan was hij vast een hele dag bezig geweest denk ik. Nu zit de nieuwe accu erin en de omvormer hebben ze ook meteen geplaatst en wat zo fijn is, we kunnen nu via een app bijhouden hoe vol of leeg de accu is.

Camper Profi heeft keurig werk geleverd. We komen zeker nog een keertje terug voor de volgende aankoop. We zijn zeer tevreden.

Maar dit was natuurlijk niet alles want Wij zouden Wij niet zijn als dat allemaal zomaar van een leien dakje was gedaan. Zoals jullie weten hebben wij iets met water. Ik hoor jullie al bijna denken " O nee toch niet weer alle water weg?" Dat deze keer nu eens niet maar nu hadden we weer een andere kunst uitgehaald.

Wij kwamen bij Camper Profi aan zegt Frits; kijk daar ligt water op de grond. Het was maar een klein straaltje dat onder de bank vandaan kwam. Ooooo dat kwam me wel bekend voor want dat hadden we eens een keertje gehad. Frits had toen de watertank gevuld en te vol gedaan en door het rijden en het hossen was er natuurlijk water ontsnapt uit de tank.
Ach dat straaltje dweil ik wel even op. Kijk je ook even of het matje wat bij de bank ligt niet nat is, zei Frits me. Nou, dat matje was niet gewoon nat maar drijfnat. De druppels stroomde er vanaf toen ik het matje vlug naar buiten loodste en aan Frits gaf die buiten stond. Frits kon het gewoon uitwringen zo nat was het. Fffffffffff dat hebben wij weer. Met de gouden tip van de monteur was het euvel zo verholpen. De draai dop van de tank onder de bank zat bijna helemaal los. Wwwaaahhhhhh dat houd je toch niet voor mogelijk. Vergeten!!

De vloer is droog maar het matje is nog kletsnat en de dweil is ook nog niet droog zo nat was de boel. Nu hangt alles buiten te drogen.

Frits heeft nog een mooi verlengsnoer aangelegd onder de vloer door zodat we nu makkelijk onze laptops aan tafel kunnen opladen.

We staan nu op CP bij de familie van der Vleugel (site code 19006) met stroom want we willen de accu 100% geladen hebben.

Het was nog goed zoeken naar een CP want het is overal vreselijk druk. We hebben rondjes gereden om plaats te vinden en uiteindelijk zijn we maar gaan bellen of ze plaats hadden. Bij de 3de CP hadden we pas geluk en dat hebben we nog nooit meegemaakt.

Nou een leuke dag met veel werk ,,wat is de planing gaan jullie ook buiten Nederland ,,,, En hoe lang blijven jullie Geniet nu nog van alle nieuwe dingen tot schrijfs

Marielouis 2020-06-15 22:10:27

Dat was vandaag dan pech. Maar dat hoort er ook af en toe bij. Dikke poen.

Ma Hellwig. 2020-06-15 22:30:30

Ik was het Ton aan het voorlezen en hij wist meteen waardoor het kwam.wij hadden dat met onze vorige camper ook maar reden over een grote bobbel en hebben het gemerkt.gestopt en was maar beetje water. Aldoende leert men moet je maar denken.

Beppie. 2020-06-15 22:35:53

er staat een nul teweel in de site code het is 19006 nog veel plezier

devandenbergjesontour 2020-06-15 23:03:49

Wat 'n aoventuur weer met dat water.....geneet vaan eur vekansie in eus sjoen lendsje. XXX

Mirjam 2020-06-16 10:02:43

Veel plezier met jullie avontuur, hopelijk gaat het nu beter, kan niet altijd zo gaan als je zou willen, Haw pin.

Annemie 2020-06-16 10:19:04

@ML we denken dat we nog 1 weekje weg zijn. De 24ste moeten we weer thuis zijn. @Janellyvandenbergs.reizen, bedankt voor de tip. Ik heb het aangepast.