Afscheid nemen en weer verder.

Spanje, Churra

Tja, aan alles komt een eind.
We krijgen van Peter en Caroline nog een kop koffie aangeboden en daarna gaan we handjes schudden en worden we uitbundig uit gezwaaid.

We rijden richting Murcia. We komen bij de plaats Churra en daar is een hele grote CP bij een Ikea. Er staan hier heel wat campers geparkeerd.
Het is een gratis CP en er is water aanwezig en een loosplek. Geen camping gedrag toegestaan maar er zijn toch weer veel mensen die met hun stoeltjes buiten gaan zitten. Eigenlijk vind ik dat altijd weer jammer dat mensen zich niet aan regels kunnen houden.

Ik wil nog graag nieuwe koffie kopjes bij de Ikea halen maar vind er niets naar mijn smaak.

Er is nog een groot winkelcentrum en daar gaan we ook nog even door wandelen. Wat een winkels.

En dan zien we er ook nog een Decathlon en daar moesten we nu net even zijn. We willen toch maar eens even gaan kijken voor fiets helmen. We zijn er niet echt voorstanders van maar veiliger zal het toch wel zijn en al helemaal als je soms op drukke snelwegen moet fiesten.
Ik kies voor een witte. Ik vind het toch al zo'n gekke dingen.

We eten nog een pastaatje en gaan deze keer met helm op terug naar de camper.