Gezellig lummel dagje

Spanje, churra

Voor vandaag was er regen voorspeld maar we hadden geluk. Het bleef droog zelfs soms een beetje zon.

Om half twee hadden we afgesproken om te gaan wokken met Roelie en Hans dus een hele berg van tijd nog eer het zover was.

Frits moest hoognodig zijn laptop opladen en eigenlijk had hij ook wifi nodig om een Windows update voor elkaar te krijgen. Het opladen ging niet zo goed omdat onze omvormer niet voldoet. Eigenlijk een klunzig ding maar ach we hadden hem nooit nodig dus dan laat je zoiets op zijn beloop. Gisteren bij de Mediamarkt hadden we er eens naar gekeken en een Power Inverter van Belkin gezien waar je laptops mee kunt opladen via de 12 Volt maar Frits wist het nog niet zeker of dat was wat hij nodig had maar vandaag toch maar besloten om de Power Inverter te gaan kopen. Dus Frits op weg naar de mediamarkt en ikke lekker tutten thuis want om dat stuk weer even te lopen was me wel wat veel na gisteren.

Na een klein uurtje kwam Frits weer aanlopen met zijn nieuwe trofee onder de arm en natuurlijk meteen uitproberen. Ik moet zeggen dat je hem bijna niet hoort en of dat nu aan mijn oren ligt (zal vast wel) geen idee maar wat een rust en hij levert uitstekend werk. Helaas door de bewolking vandaag laad onze accu niet echt goed. Ons zonnepaneel wil zon net als wij zelf dus de boel maar weer uitgezet.

Op naar de wok met nicht lief en man want onderhand was het half 2 geworden. Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten en als leuke bijkomstigheid nog veel tips van hun meegekregen wat het camperen betreft want tegenover hun zijn wij zijn nog maar jonkies met die paar jaartjes camper ervaring tegen hun met hun 20 jaar ervaring.
We hebben ook heerlijk gelachen, kortom het was heel gezellig!

Tegen vijven waren we weer thuis.
Onze accu had nog niet veel bijgeladen dus wat nu? De laptop van Frits moet opladen.

Nu ligt op een steenworp afstand de Ikea. Zouden ze daar wifi hebben?
We gaan eens kijken. En ja hoor wifi voor de update was er alleen stroom die kwamen we nog te kort.
Nu wil het wel eens dat er in een restaurant stopcontacten zijn. We gaan eens even op onderzoek uit.

Wie lopen we tegen het lijf ..................... ja hoor, Hans en Roelie. Hahahaha die is goed. Hans wil graag films van Netflix downloaden en heeft daar ......... ja, je raad het al, wifi voor nodig. Daar weer gezellig bij elkaar aangeschoven en koffie erbij.

Frits die ondertussen de laptop was gaan halen ging aan de stroom want ja hoor, ze hadden hier stopcontacten voor onze stroom en haalde de wifi op en begon aan zijn update en Hans zat helemaal blij zijn films te downloaden.

Wij hadden echter één probleempje. Uit de stekker kwam geen stroom hahaha maar de update van Windows ................. die is gelukt!!

Weer een leuke dag om en gezellig ook nog wij hebben het morgen droog,dus we gaan naar de prins kijken gr tot volgend schrijfs gr M.l

Marielouise 2020-01-25 21:21:32

't Is miech get tegewoordeg met WIFI en ontvangste....gein bereik, gein updates num mer op, gelökkeg is 't toch gelök en kint geer weer weijer met alles vaan techniek en zoe. Fijne aovend en veur straks welteruste....tot mörge ! XXX