Weer thuis

Nederland, Maastricht

Vanmorgen hebben we de camper weer eens helemaal opnieuw ingeruimd. Iedere keer weer als we thuis komen kan er weer van alles uit wat we toch maar zelden gebruiken. Het scheelt natuurlijk allemaal in gewicht want voor je het weet zit je over je maximale kilo's waar bijna iedere camperaar mee zit te worstelen. We zijn blij met de lithium accu en lichtgewicht gastank.

We willen in het vervolg meer gaan camperen en niet meer naar de camping. Genieten van de vrijheid en gaan en staan waar we willen en we hebben ontdekt dat we dat nu kunnen. We zijn nu niet meer afhankelijk van een stroompaal of sanitaire hulpmiddelen. Afgelopen winter is ons dat zeer goed bevallen. Niet langer dan een paar dagen eigens blijven en dan weer verder op ontdekking.
Hooguit naar een camping om een wasmachine op te zoeken maar dat is dan ook alles.

De laatste 100 km naar huis verliepen in een rustig tempo en tegen 14 uur kwamen we aan bij de stalling.
Onze spullen werden overgeheveld van de camper naar de auto en dan nog even naar België om benzine te tanken want dat kan nu weer. € 1,26.3 per liter en in Nederland zag ik € 1,50 per liter, dat scheelt weer mooi net als gisteren in Duitsland de diesel voor € 1,03.9 per liter. Nederland verdient aan ons nooit iets aan diesel of benzine.

Maar we zijn weer thuis.
Alles weer opgeruimd, de eerste wasmachine draait alweer. Onze planten op de balkon schreeuwde om water dus die ook maar even verwend met een waterbadje. Nu hebben we niet veel planten die geregeld water moeten hebben, hahaha dat kan niet als je veel van huis bent. Net als de brievenbus van ons die was op 1 brief na leeg want ook dat hebben we geregeld dat er zo weinig mogelijk in komt.
We leven nu eenmaal in een digitaal tijdperk en daar maken we gretig gebruik van.

Welkom Thoes !!! Zjus veur de ergste hits weer hei.

Mirjam 2020-06-23 18:10:25

Fijn weer even thuis te zijn gr M.l