Inpakken

Nederland, maastricht

Het is weer zover. Morgen gaan we weer vertrekken. We zijn er weer helemaal klaar voor.
Eigenlijk hadden we zaterdag al willen gaan maar ikke (Ellen) ben zo verkouden geweest, bah. Ik had het zo goed te pakken dat ik voor afgelopen woensdag een afspraak had gemaakt voor een test, mijn allereerste keer. Ik kreeg een sneltest bij de GGD en na 2 uur kreeg ik een mailtje waarmee ik kon inloggen met mijn DigD en de uitslag kon zien.
Gelukkig was die goed. Negatief, dan maar even uitzieken en rustig aan doen. Het is allemaal nog niet over maar morgen gaan we weer op pad.

Op ons YouTube kanaal zag ik dat we 999 leden hebben. Nog 1 lid en we hebben de 1000 bereikt. Geweldig!! Dat hadden we nooit gedacht toen we hieraan gingen beginnen. We gaan weer ons best doen om in het nieuwe seizoen leuke vlogs te maken.

Op onze website: www.fritsellen.com zijn ook onze blogs te lezen, onze Polarsteps te zien enz enz

Een fijne dag allemaal en tot de volgende keer.

Hallo collegae-camperjunks! Morgen 2e vouwfietske halen, woensdag naar de tandarts en als dit soepel verloopt en geen tweede afspraak nodig is zijn wij donderdag ook weer op pad. Benieuwd of we elkaar weer kunnen mislopen! :0) De lente komt eraan! Goede reis!

Fred & Els 2021-03-21 15:43:07

Allereerst beterschap gewenst en fijn dat je geen corona hebt. Geniet van de voorpret om weer te gaan camperen 😃.

HansenChris 2021-03-21 16:05:47

Wens je beterschap ,en waar gaat de reis heen ,,,,het wordt beter weer tot wanneer blijven jullie groetjes geniet ervan

Marielouise 2021-03-21 16:59:16

Niets is een beter medicijn dan de camper. Heerlijk en lekker weer op pad. Heel veel plezier en laat je maar extra verwennen🍀

Wilma 2021-03-21 18:15:28

Heel veel plezier!☀️🚴🍀

Angèle 2021-03-21 19:06:44

@Fred en Els, succes met jullie tweede vouwfiets en vooral bij de tandarts. Wie weet komen we ons wel ergens met de fiets tegen. Dat zou toch wel lachen zijn. @HansChris, dank je wel. @Marielouise, denkelijk gaan we beginnen bij Doesburg, de mooie hanzestad en zeker de moeite waard om te bezoeken. We zijn er al vaker geweest. @Wilma, helemaal mee eens. De beste medicijn is de camper en Frits:)

fritsellen 2021-03-21 19:10:09

Heel veel beterschap En geniet van jullie mooie trip Groetjes 😘

Yvette 2021-03-21 21:12:30

Ik hoop dat als ik dit schrijf jullie de 1000 abonnees hebben 👍👍👍👍 wij zijn er nog lang niet aan toe maar hebben er de afgelopen week er ruim 30 bij gekregen

Jan en elly van den berg 2021-03-21 21:25:28

@Angèle en @Yvette, dank jullie wel. @Jan en Elly, hoe meer vlogs je hebt, hoe sneller het gaat. Komt goed😉