We gaan weer verder.

Spanje, Mazarròn

We gaan weer vertrekken.
Eerst een stevig ontbijt van gebakken eieren. We hebben geen brood meer dus een heerlijk alternatief.
Eerst afrekenen en handjes schudden van de vele lieve mensen die we hier weer hebben leren kennen.
Lieve Saskia en John van Sens-Sleep, bedankt voor de heerlijke tijd die we bij jullie hebben gehad. We komen zeker nog een keer terug.

We maken een mooie tocht door de bergen richting Puntas de Calnegre waar we willen blijven staan.

We komen langs de vele plastic kassen waar we al veel over gehoord hebben.
Het ene plastic veld na het andere en allemaal rijkelijk gevuld met Nederlandse tomaten. Door de plastic kassen hebben ze wel 5 keer een oogst per jaar en anders 3 keer. Mooi is anders maar we begrijpen het.

We komen door de prachtige plaats Mazarròn. En komen hier ook een Aldi tegen dus even aan de kant en boodschappen doen.
We moeten azijn hebben want we hebben al een paar keer de tip gekregen om dit te gaan gebruiken voor het chemisch toilet. Een flink borrelglas azijn en daarbij een kneep in de fles afwasmiddel. We gaan het proberen.

Na de boodschappen weer verder naar het camperpark Taray dat aan zee ligt.
Voor €6,00 kun je hier overnachten en voor €1 kun je 100 liter water tanken.
Het is prachtig weer.

Eerst even verse bonen pellen die we nog gekocht hebben bij John en Saskia.
Na het eten maken we nog een wandelingetje langs het strand.