Zomers

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana, Alicante,

Het lijkt wel zomer zo heerlijk is het.

Gisteren zijn er weer nieuwe gasten aangekomen op de CP en de Belgen zijn nu in de meerderheid niet dat we dat erg vinden o nee. Ze zijn super gezellig, eigenlijk TE gezellig want ik kom niet meer toe aan mijn reisblog, hahaha en soms schiet het eten er zelfs bij in.

Gisterenmiddag werden weer de jeu de boules ballen te voorschijn gehaald en er werd weer fanatiek gespeeld. Zelf was ik deze keer toeschouwer want mijn rug wilde nog niet echt. Frits heeft zich wel weer aan het boulen gewaagd en het ging goed.

Later werd het gewin en het verlies verwerkt met een flinke borrel en dat werd weer reuze gezellig. Het was zo een mooie dag dat we wel tot tegen zeven uur buiten konden zitten. Toen ging het donker worden en zijn we binnen gaan zitten waar Peter gezellig het vuur had aan gestoken zodat we daar nog even verder konden babbelen. De hondjes voegden zich bij ons. Frits had meteen sjans van Socks de Spaanse hond die ooit bij de inboedel van het huis hoorde van Caroline en Peter.

Morgen zou het weer iets koeler gaan worden en misschien een drupje regen. Dan gaan we er een gezellige dag van maken. Peter en Caroline gaan zorgen voor snacks en frietjes, tja dat krijg je met veel Belgische gasten en wij Nederlanders vinden dat ook heel lekker natuurlijk en daarbij hebben we hier op de CP sinds gisteren een heuse diskjockey. Awel, onze Pierre ene Belg die oorspronkelijk een Nederlander is en nog wel een Maastrichtenaar. Een hele installatie heeft hij bij zich. Hij heeft een speciale aanhanger achter de camper en daar zal die installatie wel in zitten met een vrieskist voor de ijsblokjes. Volgens mij zit er ook nog een bar in al heb ik die niet gezien maar wel de flessen. Dat gaat wat worden morgen.

Vandaag hebben we weer heerlijk op de leugenbank gezeten dus wat daar verteld wordt ..................... heeft zijn vraagtekens, hahaha.
Er staat meestal een kruiwagen naast die bank en die lag goed gevuld met vers geplukte sinaasappels. Iedereen mag daar sinaasappels uitpakken maar vandaag werd de kruiwagen naar onze Belgische Campergast, Guus gebracht. Guus heeft nl een elektrische pers bij zich dus de kruiwagen werd subiet gebracht en heeft hij samen met zijn vrouw al de sinaasappels uitgeperst voor ons en lekker dat dat was.

Later veranderde het sinaasappelsap in Sangria, idee van Pierre en dat moest natuurlijk ook geproefd worden.

En zo vliegen de dagen hier voorbij .....................

Awel, dat klink goe hè mannekes....good vertoeve dao, iech dach al iech huur en lees niks mie, mer dao kumpste ouch neet aon touw bij Caroline en Peet dus....iech wach mer gewoen aof....zouw zègke blief genete dao en veer leze us wel weer....tot daan ! Poen XXX

Mirjam 2020-02-04 13:38:04

Allemaal supper berichten heerlijk geniet ervan heel veel gr

Marielouis 2020-02-04 14:23:05

@Mirjam we worden hier goed en gezellig bezig gehouden 🥳🥳 @Marielouise, jullie kunnen gaan aftellen.

fritsellen 2020-02-04 14:40:03

Dat ziet er supergezellig uit daar Ellen en Frits😂😂 Beterschap met je rug Ellen!

Jovita 2020-02-04 15:26:53

@ Jovita, dank je wel. Het blijft een zwakke plek 😉

Fritsellen 2020-02-04 16:44:10

Geweldig Ellen. Heel gezellig zo te lezen. Denk aan de hoofdpijn als er teveel sangria gedronken word🤣🤣🤣

Marlies 2020-02-04 18:57:51

@Marlies, ik heb mooi overgeslagen 🙃

Fritsellen 2020-02-04 19:28:23

Jullie krijgen iig genoeg vitamientjes binnen 🤭