Vandaag een huishoudelijk dagje

Spanje, Cueves del amazon

Vandaag weer een heerlijke dag. De zon staat hoog in de lucht, de temperatuur is heerlijk en de zee is rustig.
Om 8 uur worden we gewekt door luid toeteren. De bakker!!! Hij heeft allerlei lekkernijen in zijn auto maar we zijn sterk en nemen alleen een stokbroodje.

Na ons heerlijke ontbijt even douchen en dan aan het werk.
Er wordt gestoft en geveegd, de bedden verschoond, handdoeken verschoond en de was zak wordt voller en voller. Waszak 2 wordt ingeschakeld en als ook die vol is dan stoppen we.

Vandaag maken we er verder een heerlijke stranddag van. We drinken koffie met de buurtjes. We maken een heerlijke strandwandeling langs en soms in het water.Lezen, muziek luisteren. Ach wat hebben we het zwaar. We genieten met volle teugen.

Overigens, ik had de sitecode niet vermeld van dit gouden plekje, 64513. Parking Palomares Cuevas del Almazora. Hij is helemaal gratis. Ik kan hem van harte aan bevelen.

Morgen is het de bedoeling dat we naar Águilas gaan naar een camping. Vorig jaar zijn we er ook geweest en de camping ligt bij het strand en heeft ................. ja hoor, wasmachines en laat ik die nu juist nodig hebben.

Wat zeet geer toch bofkoonte.....hei blijf 't regene en coronavirus kump steeds miejer en korterbij. TEFAF venaovend touw doordat 'n standwerker, dee dao is gewees, 't virus heet. Had 't daan toch beter aofgelast kinne weurde ? Geer zit dao in eerder geval gekroend. 't Virus heet 'n hekel aon zon en hoege temperature (26-27 gr). Hopelek kriege veer hei ouch (ze zègke de volgende week) beter weer en hoegere temperature, mer uuch inhole dat zal neet goon lökke. Dikke knoevel en dikke poen XXX

Mirjam 2020-03-11 19:37:07

Een tikkeltje jaloers op de temperatuur en de prachtige omgeving maar gun het jullie van harte.

Anja 2020-03-11 19:56:29

Het leven is toch zwaar je stoel zakt door😜

Pierre en Margriet 2020-03-11 19:56:53

Wat heerlijk het weertje bij jullie heb heimwee naar het zonnetje Hier is het klote weer maar we kunnen vooruit kijken we vertrekken weer 20 april .... geniet nog en weer tot schrijfs vind het iedere keer weer heel leuk

Marielouise 2020-03-11 20:07:51

@Pierre en Margriet, jullie hebben verdikke een half jaar genoten. Maar oke met Belgische weertje ............ ik heb medelijden met jullie 😢 @Mirjam, we blijven gewoon nog wat in de zon om de besmettingen tegen te gaan. @Anja, het is geweldig hier. @Marielouise, eventjes geduld nog. Als jullie vertrekken, komen wij weer thuis 😞

Fritsellen 2020-03-11 21:25:52

Wij hebben pech, kunnen nu even niet vliegen naar Spanje, dus maar afwachten. Blijf maar daar en blijf genieten

.Annemie 2020-03-12 10:27:42

@Annemie, alles vol geboekt?