Een regenbuitje

Spanje, Barrio Cuevas, San Anton, 20, 03669 La Romana, Alicante,

Vandaag is het weer minder.
Grijs, nat een beetje zoals in Nederland en maar 12 graden. Dat zijn we niet gewend maar voorruit moet een keertje kunnen.

We wisten het van te voren vandaar ook zo meteen onze bijeenkomst om gezamelijk een hapje te eten en een wijntje te drinken met als extra toetje onze diskjocky.

Vanmorgen hebben we onze administratie weer wat bij gewerkt en Frits heeft een youtube filmpje gemaakt want daar was het weer ideaal voor en dat moet ook op zijn tijd gebeuren.

En hier nog even voor het gemak de link naar ons youtube kanaal met Campereizen deel 8

enne ....................... niet vergeten hé, duimpje omhoog!!

Ha nisje, jaomer dat dipke in 't weer, mer vermake daot geer uuch wel bij Caroline en Peter. Wat waor 't letste in 't fèlmke, 'n kepelke of 'n soortemint badhoes. In eeder geval zeet geer al lekker bijgekleurd en höb geer de nudege zonnevitamiensjes opgesnouvd. Dikke knoevel en poen vaanoet Mestreech XXX

Mirjam 2020-02-05 13:58:13

Een dagje er tussen is ook niet erg maar moet niet te lang blijven

Marielouise 2020-02-05 16:58:17

@Mirjam dat daor un soort washoes boe vreuger de was soort gedoon.